piątek, 2 listopada 2012

Zakupowe podsumowanie: II połowa października 2012

Druga połowa października w przeciwieństwie do pierwszej nie obfitowałam w zakupy i wydatki.
O tym co i za ile zakupiłam w przeciągu pierwszych dwóch tygodni października możecie dowiedzieć się TUTAJ.
Przechodząc jednak do zakupów muszę przyznać, że jednak uległam LE Wild Craft od Essence i moim łupem padły:
Essence LE Wild Craft Eyebrow Set Zestaw do stylizacji brwi 01 Wooden Alien - Cena 8.00zł
Essence LE Wild Craft Eyeshadow Cień do powiek 01 - Rosewood Hood - Cena 7,99zł
Essence LE Wild Craft Eyeshadow Cień do powiek 02 - Out of the Forest - Cena 7,99zł
Essence LE Wild Craft Eyeshadow Cień do powiek 03 - Mystic Lilac - Cena 7,99zł
       
 Kilka dni później dostałam paczuszkę od bardzo miłej wizażanki i essencemaniaczki kalina121, dzięki której w moje rączki wpadł błyszczyk:
 Essence The Twilight Saga Eclipse Collection Lipgloss 01 Lunch at Cullen's
                   
  Kolejne kilka dni później w końcu dotarł do mnie magnes do podklejania kosmetyków do GlamBoxa, o którym pisałam Wam TUTAJ i mniej więcej w tym samym czasie upolowałam:
Catrice  LE Hollywood's Fabulous 40'ties Eyebrow Lifter 001 Casablanca Higlight's - Preparat do makijażu okolic oczu. Nadaje młody wygląd spojrzeniu i rozświetla okolice łuku brwiowego. Optycznie "otwiera" oko. Nakładać pod brwiami w kierunku łuku brwiowego, delikatnie rozetrzeć. - Cena 12,99zł za sztukę.
                          
To by było na tyle moich zakupowych szaleństw. W sumie wyszło 57,95zł.
Podsumowując cały miesiąc w październiku na kosmetyki wydałam 232,34zł.
Szczerze muszę przyznać, że jestem w szoku bo nie spodziewałam się, że wydałam aż tyle.
Musze się ogarnąć i ograniczyć.
                             
A jak tam Wasze zakupy w październiku?

30 komentarzy:

  1. Ile to ja już razy mówiłam sobie, że muszę się ograniczyć... I niby nic nie potrzebuję, a pieniądze jakoś same się rozpływają. Nie wiem jak to jest ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam pojęcia jak to się dzieje. Niby nic się nie kupuje a kasy tak strasznie ubywa...

      Usuń
    2. Chyba wiem o czym mówicie...

      Usuń
    3. Na dłuższe pogaduchy wieczorem przy... "kawie" :P

      Usuń
    4. Ja poproszę herbatkę albo kakao z czekoladą;)

      Usuń
  2. O ja, ta limitka wampirza jest już dostępna?
    Bardzo fajne rzeczy sobie upolowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest wampirza limitka tylko jakaś leśno-drzewna. Z tego co wiem wampirza dopiero zaczyna się pojawiać.

      Usuń
    2. ach jak ja Wam zazdroszczę dostępu do Natury i edycji limitowanych
      u mnie w Douglasie nie ma takich cudeniek, jest tylko podstawowy stand

      Usuń
    3. Ciesz się - nawet sobie nie wyobrażasz ile kasy dzięki temu oszczędzasz;)

      Usuń
  3. Zazdroszczę, bo mnie na nic nie udało się załapać z limitek. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja trafiłam na pełne standy zarówno z Essence jak i z Catrice i musiałam się mocno powstrzymywać, żeby nie zgarnąć pełnego koszyka kosmetyków;)

      Usuń
  4. a ja się tak na te cienie do brwi czaiłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadę dzisiaj do Bochni. Jak chcesz to mogę je dla Ciebie kupić i wysłać:)

      Usuń
  5. Ja wolę nie liczyc ile wydałam w pażdzierniku ale w listopadzie się poprawię, założyłam sobie, że nie wydam więcej niż 100zł, ale zobaczymy jak to wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również dużo wydałam :( trzeba to jakoś ograniczyć! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. ta paletka do brwi chodzi za mną i chodzi, kupiłam starą wersję, ale czekam tylko na pieniążki i lecę to tą którą masz ty !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona jest limitowana więc nie wiem czy ją jeszcze gdzieś dorwiesz... Ale życzę powodzenia :)

      Usuń
  8. szukałam własnie tej paletki do brwi u siebie i juz nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Błyszczyk wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest cudny:) Myślę, ze niedługo wkomponuję go w jakiś makijaż;)

      Usuń
  10. ten zestaw do brwi prezentuje się fajnie...ale nic mnie nie zainteresowało z ich kolekcji bardziej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też nic początkowo nie interesowało ale jak obejrzałam kosmetyki bliżej to cienie mnie skusiły:)

      Usuń
  11. Chyba będę musiała przystanąć przy szafie Essence na trochę dłużej :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zielony cień z Essence jest świetny :D A czy kolory w paletce do brwi różnią się czymś od tych z normalnej edycji? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, nie mam tej paletki ze stałego asortymentu.
      Jeszcze nie próbowałam cieni;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...