środa, 21 listopada 2012

Ognista dziewczyna;)

Makijaż dla dziewczyn o niebieskich oczętach - pięknie podbija kolor tęczówki:)
Zdjęcia oczywiście można powiększyć przez kliknięcie.
Miłego oglądania:)



Mam nadzieję, że Wam się podobało:)

SKŁADNIKI:
Twarz:
Dr Irena Erisd Vita Ceric multifunkcyjny krem witalizujący BB 01 light beige na dzień SPF 20
Paese Korektor Tuszujący Przebarwienia 103 Beżowy
Dior Skinflash 001
NYX Loose Powder LFP 11 Light Beige
Lovely Sunny Blusher Mineralny róż do policzków Cinnamon Lady
Usta:
Essence Volume & Gloss Lip Maximizer 004 Fruit Punch +  LE I love Berlin Lipbalm: 02 Love This City (mieszanka)
Oczy:
Baza Art Deco
 Inglot Profesjonalny cień do powiek złoto
Sleek MakeUp Snapshot Tequila Sunrise
Verona Butterfly potrójne cienie do powiek cień 2 i 3
Oriflame Pogrubiający Tusz do rzęs  Liselotte Watkins Black
Brwi:
Delia Glamour Fashion Eyebrows Gel Corector 3 in 1

Jeżeli chcielibyście abym zrecenzowała jakiś kosmetyk, który wystąpił w tym lub innym makijażu a nie ma go jeszcze na blogu lub macie pomysł na makijaż, ewentualnie gdzieś jakiś wypatrzyliście i chcielibyście go zobaczyć w moim wykonaniu to piszcie śmiało najlepiej dodając linki, zdjęcia lub opisy a ja postaram się go zrealizować.

17 komentarzy:

  1. Ja mam niebieskie oczęta, to coś dla mnie :) Ognisty, słoneczny makijaż w sam raz na dzisiejszą mglistą pogodę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, takie kolorki świetnie podbijają kolor niebieskich oczu :)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie :) Ja spojrzałam na zdjęcie twarzy to pomyślałam, że we włosach masz wpiętą spinkę, a dopiero jak powiększyłam uświadomiło mnie, że to napis ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      No niestety trzeba zdjęcia podpisywać...

      Usuń
  3. Ognista?:) ja bym powiedziała słoneczna jesli już :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latem to jakoś bardziej ogniście wyglądało niż teraz ;)

      Usuń
  4. bardzo lubie takie kolory, dzisiaj u mnie ebdzie zloty braz z fioletem moze:p
    I.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ to piękne :) Do moich niebieskich oczu jak znalazł :) Tylko kto mnie tak umaluje? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ten cien pieknie podkreśla Twoje oczy! ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również myślałam, że to spinka ;D Piękna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Chyba sobie taką zrobię i wtedy nie będę musiała podpisywać zdjęć ;)

      Usuń
  8. lubię wszelkie żółcie, pomarańcze i czerwienie w ostatnim czasie
    idealne do niebieskiej tęczówki ahhhhhhh :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je pokochałam w tym roku i często u mnie goszczą :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...