poniedziałek, 12 listopada 2012

Zdobycze z kongresu LNE i SPA

Jak pisałam kilka dni temu tak też zrobiłam i wybrałam się na 26. Międzynarodowy Kongres Kosmetyczny LNE & spa.
Na pełną relację będziecie musieli trochę poczekać aż wszystko ogarnę ale już dzisiaj mogę się z Wami podzielić moimi zdobyczami:)
                                          
Dwa dni - sobotę i niedzielę słuchałam ciekawych wykładów, oglądałam pokazy makijażu i lawirowałam między stoiskami. Zewsząd kusiły kosmetyki kolorowe i pielęgnacyjne zarówno feerią barw jak i ogromną gamą wspaniałych zapachów. Starałam się jednak być dzielną i powstrzymywać od zakupów;)
                           
Zupełnie głucha na podszepty zakupoholizmu nie byłam i w moje rączki wpadły:
 Kriolan Puder Anti - Shine Puder ryżowy - sypki - 54zł/30g - Już od dłuższego czasu się na niego czaiłam i w końcu stwierdziłam, że nie ma się co dłużej powstrzymywać bo moja skóra jaśnieje w takim tempie i tak bardzo, że już wszystkie podkłady i pudry są dla mnie za ciemne :(
Ziaja PRO Krem pod oczy rozjaśniający Program wzmacniający do cery naczynkowej - 15,12zł/50ml - Kiedyś go już miałam i byłam bardzo zadowolona dlatego postanowiłam powtórzyć zakup. Mam nadzieję, że i tym razem mnie nie zawiedzie ;)

Poza zakupami otrzymałam też upominek od sponsora targów, w którego skład weszły:
Yon Ka Paris Podróżny Zestaw Pielęgnacyjny, w skład którego wchodzą:
Nawilżające mleczko do demakijażu twarzy i oczu do wszystkich rodzajów skóry 50ml
Bezalkoholowy tonik do skóry normalnej i suchej 50ml
Anty oksydacyjny i anty-zanieczyszczeniowy krem Age defense na dzień Intensywnie Nawilżający
oraz
Bielenda Professional Home Care Jabłkowe Masło do Ciała Nawilżenie i Wyszczuplenie
                                                           
Pomimo, że moim zdaniem zdecydowanie za mało było na targach kosmetyków kolorowych (na szczęście dla mojego portfela) to jestem z uczestnictwa w nich bardzo zadowolona i już nie mogę doczekać się wiosennej edycji :)

16 komentarzy:

  1. Też chciałabym się kiedyś wybrać na akie targi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hoho, ale się obkupiłaś :P Właśnie, jakiego podkładu używasz tak normalnie na co dzień?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak szalona ale jestem bardzo zadowolona z zakupów ;)
      Obecnie używam Bourjois Bio Detox Organic w kolorze 52 Vanilla (który muszę w końcu zrecenzować bo już zużyłam go 2/3 a jeszcze nawet słowem o nim nie wspominałam) ale niestety jest dla mnie zbyt ciemny :( Na kolejny zakup podkładu planuję wybrać się do MAC i tam dobrać coś odpowiednio "białego" ;)

      Usuń
    2. MAC ma coś odpowiednio 'białego'? :) Ja na razie ratuję się minerałkami, ale znając mnie to kiedyś w końcu mi się znudzą i znów zaczną się poszukiwania czegoś w czym nie wyglądam jakbym uciekła z cyrku ;)

      Usuń
    3. No w MAC są dostępne odcienie dla bladziochów dlatego mam zamiar jakiś tam zakupić. Ja na razie jeszcze nie dojrzałam do minerałów. Nie chce mi się z nimi bawić...

      Usuń
    4. No jeśli o mnie chodzi, to w moim przypadku z nimi jest mniej zabawy niż z normalnymi podkładami :)

      Usuń
    5. O to ciekawe... Poproszę o sprawozdanie... ;)

      Usuń
  3. Zaciekawiło mnie to masło z Bielendy :) Musi smakowicie pachnieć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tez ciekawi ale na razie nie wiem jak pachnie bo go nie otwierałam ;)

      Usuń
  4. Ten puder Kryolan uwielbiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też go bardzo lubię bo faktycznie robi to co obiecuje :)

      Usuń
  5. Zazdroszczę ;D Też chciałabym się wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  6. daj znać jak ten kryolan się sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam go na razie kilka razy i sprawuje się świetnie. Porządnie matuje na cały dzień (odrobinę się wybłyszczyła ale nie na tyle, żebym musiała poprawiać makijaż) i pięknie trzyma makijaż na buzi od rana do zmycia :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...