środa, 7 listopada 2012

Go to School

Oryginał tego makijażu stworzyła Klaudia z bloga Kosmetyczne Remedium o TUTAJ i tak bardzo mi się spodobał (co zdarza się niezwykle rzadko), że postanowiłam stworzyć jego własną wersję:)
Oto co mi z tego wyszło;)
Zdjęcia oczywiście możecie powiększyć klikając na nie.
 Mam nadzieję, ze Wam się podobało:)
                       
SKŁADNIKI:
Twarz:
  Dr Irena Eris Make Up Art Matt Precio  Make-Up Technology matująco-kryjący podkład z algami SPF 15 202 Sand
Clinique Even Better make up SPF15 05 neutral (MF)
Paese Korektor Tuszujący Przebarwienia 103 Beżowy
NYX Loose Powder LFP 11 Light Beige
Lovely Sunny Blusher Mineralny róż do policzków Cinnamon Lady
Joko Chocolate Puder Prasowany (przyciemnienie szyi)
Usta:
Sephora Pomadka Lip Attitude-Glamour nr G19 Innocent Beige
Oczy: 
 Baza Art Deco
Inglot paletka PRO-5 Cień nr 351
Eveline 3D Soft Matt Effect nr 169
Essence eyeshadow holographic effect 43 mystic lemon
Vollare Cosmetics cienie do powiek Tercet 44 cień 03
Miss Sporty Be Connected Metallic Eyeliner 012  Chic Eyes
Wibo Growing Lashes Stimulator Mascara 
Brwi:
Catrice Eyebrow Set Zestaw do stylizacji brwi
Delia Glamour Fashion Eyebrows Gel Corector 3 in 1
                                  
Jeżeli chcielibyście abym zrecenzowała jakiś kosmetyk, który wystąpił w tym lub innym makijażu a nie ma go jeszcze na blogu lub macie pomysł na makijaż, ewentualnie gdzieś jakiś wypatrzyliście i chcielibyście go zobaczyć w moim wykonaniu to piszcie śmiało najlepiej dodając linki, zdjęcia lub opisy a ja postaram się go zrealizować.

17 komentarzy:

  1. makijaz jest fajny, ladnie dobrane kolory

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz :) Dawno obcięłaś włosy? Bo wydawało mi się, że miałaś długaśne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długaśne miałam ponad 2lata temu ale wtedy jeszcze nie prowadziłam bloga;) Od tego czasu mam krótkie z tendencją do coraz większego ich skracania. Ostatnio wrzucałam stare makijaże sprzed około 1,5-2lat na których miałam włosy do ramion i to Cię mogło zmylić;)

      Usuń
    2. Może :D Bo byłam święcie przekonana, że masz długaśne :) A tu takie zaskoczenie :D

      Usuń
    3. To musiałaś oglądać moje włosy na blogu Anven bo tutaj na pewno ich nie pokazywałam :)

      Usuń
  3. też kiedyś zrobiłam taki "mejkap" fajne połączenie kolorków;)
    obie wersje super! aż chciałabym mieć Paraguay'ę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Też o niej myślałam jak malowałam ten makijaż ale w sumie bardzo rzadko sięgam po pomarańcze więc nie jest mi potrzebna;)

      Usuń
  4. Bardzo ładny i delikatny makijaż, idealny do zgapienia ;)
    Dodaję Cię do Obserwowanych
    Pozdrawiam
    Paula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;)
      Ja też go podpatrzyłam Więc droga wolna;)

      Usuń
  5. Zawsze bałam się pomarańczy na oku! :| U ciebie wygląda fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Ja też za nimi nie przepadam bo jestem zimnym typem i lepiej mi w różach ale się okazało, że jak się je połączy z czymś innym to wyglądają bardzo ładnie i podbijają niebieskie tęczówki;)

      Usuń
  6. Ale promiennie wyglądasz! :) Ale chyba bardziej od makijażu oka podobają mi się usta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Na ustach mam tylko błyszczyk więc żadne cuda się tam nie działy;)

      Usuń
  7. bardzo słaba pigmentacja :O chyba, że to kwestia zjadania kolorów przez aparat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie aparat to pigmentacja (pomarańcz) i specjalne działanie (brąz). Normalnie bym się wkurzała ale jako, że jest to makijaż dedykowany "do szkoły" to moim zdaniem jest to OK, bo uważam, że uczennica nie powinna wszystkich porażać oranżem na powiekach.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...