sobota, 3 listopada 2012

Atramentowe morze...

Wibo
Express Growth
330
Zdjęcie oczywiście powiększy się po kliknięciu.
                                              
KOLOR: Niejednoznaczny granatowy: trochę w nim szafiru, trochę zimnego brudnego granatu. Można w nim też znaleźć odrobinę czerni. Zdjęcia robione były w słoneczny dzień więc lakier wygląda na jasny ale w sztucznym świetle i w pochmurne dni wygląda na ciemniejszy i bardziej mroczny.
WYKOŃCZENIE: Frost.
TRWAŁOŚĆ: Niestety niska - 24 godziny i ani chwili dłużej. Gdy pomalowałam nim paznokcie wieczorem to następnego dnia o tej samej porze zaczyna schodzić.
KONSYSTENCJA: Bardzo rzadka, płynna, lejąca ale nie rozlewa się po skórkach ani tam gdzie nie potrzeba. Długo wysycha i twardnieje co niestety sprzyja powstawaniu bąbelków powietrza i odbijaniu się pościeli gdy malujemy paznokcie wieczorem.
KRYCIE: Do pełnego krycia potrzebuje 2 warstwy ale 3 też nie zaszkodzą;)
WYDAJNOŚĆ: Bardzo dobra.
SKUTKI UBOCZNE: Niestety lubią się na nim pojawiać bąbelki powietrza:(
OPAKOWANIE: Spora, przezroczysta, szklana buteleczka o kształcie prostokąta z czarną, błyszczącą, wąską nakrętką.
PĘDZELEK:
Długi, niezbyt szeroki i dosyć miękki. Dobrze się nim maluje bez większych problemów. Nie sprawia trudności przy precyzyjnym nakładaniu lakieru.
POJEMNOŚĆ: 8,5ml
DOSTĘPNOŚĆ: Rossmann, internet.
CENA: Około 5zł chociaż ja mój egzemplarz dostałam na spotkaniu bloggerek.
 OCENA: 2,5/6
   
Ten lakier okazał się być idealnym giftem bo świetnie pasował do sukienki, w której kilkanaście dni po spotkaniu bloggerek poszłam na wesele. Niestety jego trwałość i jakość odbiega od pozostałych lakierów Wibo co sprawia, że sięgam po niego mniej chętnie.
   
Produkt ten dostałam od firmy Wibo na spotkaniu bloggerek jednak nie miało to wpływu na moją ocenę.

13 komentarzy:

  1. Zupełnie nie mój kolorek, mam podobny i strasznie się z nim męcze :(

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny :) miałam go kiedyś nawet w koszyku :P chyba po niego wrócę

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podoba mi się ro wykończenie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobny, jak nie taki sam. Numeru nie pamiętam, a sprawdzić nie mogę. U mnie nic nie bąbelkuje i trzyma się spokojnie 2-3 dni bez większych zniszczeń ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje paznokcie są specyficzne. Większośś lakierów na nich wymięka:(

      Usuń
  5. bardzo ciekawy:) piękny odcień niebieskiego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś ten sam lakier, odcień jest wspaniały! Na tyle mi się podoba, że kupiłam sobie żel w niemalże identycznym odcieniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musiałaś się strasznie zakochać:)

      Usuń
    2. Dokładnie tak! Bardzo podoba mi się ten kolor :)

      Usuń
    3. To dobrze, że Ci się udało kupić taki żel. Teraz możesz się dłużej cieszyć ulubionym kolorem:)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...