niedziela, 16 grudnia 2012

Jak pokonać szorstkość?

Chyba w genach odziedziczyłam tendencję do przesuszonych i szorstkich pięt. Walczę z tym jak mogę ale efekty są różne dlatego gdy Pani Paulina reprezentująca firmę by CCS foot zaproponowała mi współpracę, o której już wspominałam Wam TUTAJ bez wahania się zgodziłam.
Dzisiaj nadszedł czas aby podzielić się z Wami wrażeniami z testów kosmetyku, który dostałam dlatego zapraszam do dalszej części posta :)
                                             
by CCS foot Professional
Foot Scrub
Wygładzający peeling do stóp
                                     
OBIETNICE PRODUCENTA:
Skutecznie pomaga usunąć martwy naskórek ze stóp
- Specjalne drobinki Micro Scrub o dwóch wielkościach odpowiadają za ścieranie martwego naskórka
- 10% nawilżającego mocznika zmiękcza i wygładza wszelkie stwardnienia stóp
- Kwas mlekowy złuszcza twardy naskórek
- Olejek silikonowy rewitalizuje skórę przywracając jej elastyczność i blask
- Kremowa konsystencja i świeży eukaliptusowy zapach
                                                     
SKŁAD:
aqua, urea, canola oil, glycerin, polyethylene, dimethicone, cetyl alcohol, cactic acid, hydrogenated coco--glycerides, staeryl alcohol, glyceryl stearate, peg-100stearate, tocopheryl acetate, phenoxyethanol, ethylhexylglycerin, eucalyptus, globulus leaf oil, sodium hydroxide, limonene
                                                                      
MOJE WRAŻENIA:
ZAPACH: Przyjemny ale bardzo delikatny. Kojarzy mi się z zapachem sosny z domieszką czegoś bardzo słodkiego. Nie wiem dlaczego ale zupełnie nie wyczuwam w nim eukaliptusa. Przy dłuższym masażu stóp zapach zmienia się na taki typowo "apteczny" ale nadal pozostaje subtelny i nie przeszkadza.
SMAK: Nie próbowałam;)
BARWA: Biała zarówno bazy jak i drobinek.
KONSYSTENCJA: Bardzo gęsta, kremowa z twardymi nierozpuszczalnymi granulkami.
 DZIAŁANIE: Kosmetyk robi to do czego został stworzony - wygładza i zmiękcza stopy. Szorstki i drapiący naskórek został złuszczony a twarde fragmenty skóry zmiękczone. Po jego regularnym stosowaniu całe stopy stały się przyjemne w dotyku i elastyczne.
Stosowanie tego kosmetyku co drugi dzień pozwala zwalczyć najbardziej zatwardziałe i zrogowaciałe miejsca a używanie go raz w tygodniu zachowuje ich zadbany wygląd i miękkość.
 WYDAJNOŚĆ: Dobra - o dziwno nie znika z tubki w mgnieniu oka ;) 
SKUTKI UBOCZNE: Brak.
 OPAKOWANIE: Nieprzezroczysta plastikowa tubka o delikatnym metalicznym połysku. Odpowiednio miękka więc nie ma problemów z wydobyciem kosmetyku jednak niestety nie da się podejrzeć ile go jeszcze w środku zostało. Tubka zamknięta jest plastikową białą zakrętka z praktyczną klapką zamykaną na klik. Otwór jest mały dzięki czemu dozuje idealną ilość produktu. Grafika opakowania jest niesamowicie ascetyczna i utrzymana w biało-niebieskiej kolorystyce. 
POJEMNOŚĆ: 75ml 
DOSTĘPNOŚĆ: Wybrane apteki - LISTA. 
CENA: 20-30zł. Niestety nie udało mi się ustalić dokładnej ceny. 
OCENA: 5/6
                             
Podsumowując: Nie jestem zwolenniczką stosowania osobnego peelingu do każdej części ciała ale ten okazał się bardzo dobry. Wywiązuje się ze swoich powinności tak jak powinien a przy tym jego użytkowanie to sama przyjemność. Jeżeli stan moich pięt będzie zły to bez wahania ponownie po niego sięgnę.
                               
Produkt ten dostałam od firmy by CCS food Professional w ramach współpracy jednak nie miało to wpływu na moją ocenę.

16 komentarzy:

  1. Opis opakowania chyba skopiował Ci się z innej recenzji ;) U mnie na stópki super działa mój ulubiony peeling kawowy no i... systematyczność w ich nawilżaniu :P Miło zobaczyć, że wspomniany mocznik faktycznie jest w składzie i to na drugim miejscu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za zwrócenie uwagi. Blogger robi mi ostatnio psikusy: sam wprowadza poprawki do tego co piszę i ciągle pojawia mi się jakiś "błąd" :(
      Mi sama systematyczność ostatnio nie wystarcza więc muszę się dodatkowo wspomagać ;)

      Usuń
  2. Może kiedyś będzie mi dane spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chcesz go przetestować to radzę już zacząć poszukiwania bo ja obdzwoniłam 3 apteki żeby poznać jego cenę i w żadnej go nie mieli. Tylko w jednej Pan mi podał mniej więcej jego granice cenowe.

      Usuń
  3. nie miałam kosmetyków z tej firmy jeszcze, ale cena mnie odstrasza troszkę... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cena jest troszkę wysoka ale kosmetyk jest bardzo dobry i myślę, że osoby, które mają bardzo duży problem z piętami (przesuszone, zrogowaciałe i pękające) będą z niego zadowolone a za spełnienie oczekiwań warto zapłacić taką cenę.

      Usuń
  4. Ja mojego jeszcze nie używałam i właśnie mi o nim przypomniałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam w notce: nie udało mi się ustalić dokładnej ceny ale Pan w aptece poinformował mnie, że zamykałaby się ona w granicy 20-30zł.

      Usuń
  6. A ja jeszcze nie natrafiłam na aptekę, w której byłyby te cuda niebieskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poście jest lista aptek ale nie wszystkie produkty są w nich dostępne.

      Usuń
  7. jeśli chodzi o peelingi do stóp to jestem zadowolona z morskiego z avonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie cena za wysoka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...