piątek, 25 stycznia 2013

Ukochany tonik :)

Kolejny post z cyku "jak ja mogłam to pominąć i nie zrecenzować do tej pory"...
Wczoraj mogliście zapoznać się z recenzją jednego z moich ulubionych żeli do mycia twarzy a dzisiaj uraczę Was podobną recenzją toniku, który stanowi nieodłączną parę dla żelu Ziaja tintin.
Zapraszam więc do dalszej części posta :)
                             
Ziaja
tintin
tonik antybakteryjny
cera trądzikowa i przetłuszczająca się
                               
OBIETNICE PRODUCENTA:
lukrecja, tymianek, prowitamina B5
Bezalkoholowy tonik odświeżający do twarzy.
działanie
* Łagodnie oczyszcza i zamyka rozszerzone pory.
* Skutecznie ogranicza wydzielanie substancji tłuszczowych.
* Intensywnie nawilża i tonizuje skórę.
efekty
* Wyraźnie zmniejszone obawy trądziku.
* Skóra przygotowana do zabiegów pielęgnacyjnych.
                                                 
SKŁAD:
aqua (water), glycerin*, polysorbate 20, propylene glycol, glycyrrhiza globra (licorice) roat extract*, thymus vulgaris (thyme) flover/leaf extract*, panthenol, sodium benzoate*, 2-bromo-2-nitropropane-1,3-diol, parfum (fragrance), benzyl salicylate, linalool, butylphenylmethylpropional, hydroxycitronellal, hydroxyisohexyl 3-cyclohexene carboxaldehyde, citronellol, eugenol, citric acid*
*surowiec zaaprobowany przez ECOCERT
                         
MOJE WRAŻENIA:
ZAPACH: Podobny jak w żelu: słodki, specyficzny, ziołowy. Jednak tutaj mniej jest słodyczy a więcej ziół.
SMAK: Nie znam.
BARWA: Transparentna ale podbarwiona na żółto-brązowo jak taka bardzo słaba herbata.
KONSYSTENCJA: Wodnista - jak to tonik ;)
  DZIAŁANIE:
Kosmetyk spełnia wszystkie obietnice producenta a nawet jest ponad to: świetnie matuje, ściąga resztki kosmetyków i zanieczyszczeń, zamyka pory, łagodzi podrażnienia, delikatnie nawilża dzięki czemu znika uczucie ściągnięcia i zapobiega powstawaniu wyprysków pozostawiając skórę idealnie przygotowaną do dalszej pielęgnacji.
WYDAJNOŚĆ: Bardzo dobra. Buteleczka wystarcza na kilka tygodni używania dwa razy dziennie.
 SKUTKI UBOCZNE: Brak
OPAKOWANIE: Plastikowa, nieprzezroczysta, dosyć twarda biała butelka z korkiem zamykanym na klik. Grafika utrzymana jest w biało-zielono-niebieskiej kolorystyce.
POJEMNOŚĆ: 200ml
DOSTĘPNOŚĆ:
Jakiś czas temu kosmetyki te zostały wycofane a wcześniej można je było kupić w drogeriach, aptekach i wszystkich innych sklepach w których dostępne są kosmetyki oraz w internecie jednak jeżeli dobrze poszukacie to jeszcze można je znaleźć.
CENA: Około 8
OCENA: 6/6
                               
Podsumowując: Rewelacyjny kosmetyk: tani i działający cuda. Zupełnie nie rozumiem dlaczego został wycofany i bardzo nad tym ubolewam. Jednak polecam go i jeżeli jeszcze gdzieś się na niego natkniecie to róbcie zapasy. Ja już swoje mam ;)

16 komentarzy:

  1. o proszę, tonik idealny, za matowienie będę w stanie go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie raczę od razu rozpocząć poszukiwania i to w trybie pilnym.

      Usuń
  2. Kto by pomyślał... Tonik antybakteryjny, a nawilża i łagodzi. Takie kosmetyki to się zazwyczaj kojarzą z okropnymi, bombami alkoholowymi, które mają w zwyczaju kupować 14latki. Co Ty biedna zrobisz jak już Ci się zapasy skończą? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz człowiek myśli, że wszystkie antybakteryjne kosmetyki to spirytusowa tragedia a tu się okazuje, że jednak jedna firma pomyślała o tym, że skórę trądzikową trzeba pielęgnować a nie wysuszać. Nie mam pojęcia co zrobię. Chyba się zapłaczę na śmierć a potem zacznę testować serię nuno...

      Usuń
  3. Wielka szkoda, że go wycofali :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, nie miałam i chyba mieć nie będę jak mówisz, że wycofane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś bardzo chciała to pewnie mogłabyś go jeszcze znaleźć w jakichś mniejszych aptekach :)

      Usuń
  5. Już dawno nie widziałam kosmetyków z tej serii :(

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja właśnie z niego zadowolona nie byłam :/ Nie robił z moją twarzą NIC. Dosłowne nic. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Twoja skóra potrzebuje czegoś innego bo u mnie czyni cuda ;)

      Usuń
  7. Tonik Ziaja Med z serii kuracja antybakteryjna podobno też jest świetny, również zawiera podobne ekstrakty (np lukrecję, tymianek chyba też), więc może po prostu to taka nowa wersja TinTin, tylko że dostępna jedynie w aptekach? Mój facet obecnie go stosuje i jest bardzo zadowolony, ja podkradłam mu go kilka razy i wydał mi się bardzo w porządku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kobieto lejesz miód na me serce! Na pewno się za nią rozejrzę :)

      Usuń
  8. Chyba muszę go wypróbować, skoro tak chwalisz:) Od dawna szukam czegoś, co podziała na moją przetłuszczającą się twarz i do tej pory same rozczarowania co do toników.
    Zapraszam do mnie. Na razie zaczynam i niewiele się dzieje, ale może ci się spodoba. Gdybyś chciała poobserwować byłoby mi miło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chcesz go wypróbować to musisz jak najszybciej zacząć go szukać bo niestety już go wycofali. Ewentualnie wypróbuj tonik Ziaja Med z serii kuracja antybakteryjna bo dziewczyny tez go zachwalają.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...