wtorek, 26 marca 2013

Czerwona kreska vol. 2

Wkomponowywanie czerwieni w dzienny makijaż okazało się fajną zabawą dlatego powstała jeszcze jedna wersja. Tym razem jest spokojniej:)
                                        
Zdjęcia oczywiście można powiększyć przez kliknięcie.
                                    
Miłego oglądania:)
Makijaż oka:
1. Na całą ruchomą powiekę nałożyłam jasny matowy cień Inglot.
2. Załamanie podkresliłam średnim brązem z paletki Guerlain.
3. Dolną linię rzęs zaakcentowałam grafitowo-fioletowym cienie z paletki Guerlain.
4. Namalowałam grubą kreskę czerwonym cieniem Inglot.
5. Linię rzęs podkreśliłam czarnym eyelinerem z paletki Essence.
6. Na dolną linię wodną nałożyłam kredkę Catrice i wytuszowałam rzęsy.
                        
 Aby dopełnić całości podkreśliłam kości policzkowe pudrem brązującym a ich szczyty musnęłam rozświetlaczem.
Usta pociągnęłam delikatnym błyszczykiem podbijającym ich naturalny kolor.
                                                                                                              
SKŁADNIKI: 
Twarz:
Clinique Redness Solution 01
Paese Korektor Tuszujący Przebarwienia 103 Beżowy 
NYX Loose Powder LFP 11 Light Beige, Yves Rocher Couleurs Nature Puder Sypki 01 Transparence Rose Kryolan Anti-Shine Powder (mieszanka) 
Joko Chocolate Puder Prasowany
Collection 2000 Shimmer&Shade 3 Just peachy! 
Usta:
Luna Twilight Femme Fatale Surrender 
Oczy: 
Art Deco Baza pod cienie do powiek 
Inglot paletka PRO-5 Cień nr 351 Matte
Guerlain 93 rue de Passy (średni brąz + grafit)
Inglot Sprint SuperStar cień do powiek 90
Essence LE Metallics Quatro Eyeshadow & Eyeliner 02 Steel me eyeliner
Catrice LE Hollywood's Fabulous 40'ties Eyebrow Lifter 001 Casablanca Higlight's
Etre Belle Lash-Xpress & Hyaluronic Mascara 01
Brwi:
Catrice Eyebrow Set Zestaw do stylizacji brwi
Wibo Eyebrow Stylist
 
                                            
Jeżeli chcielibyście abym zrecenzowała jakiś kosmetyk, który wystąpił w tym lub innym makijażu a nie ma go jeszcze na blogu lub macie pomysł na makijaż, ewentualnie gdzieś jakiś wypatrzyliście i chcielibyście go zobaczyć w moim wykonaniu to piszcie śmiało najlepiej dodając linki, zdjęcia lub opisy a ja postaram się go zrealizować.

13 komentarzy:

  1. Wiesz, że bardzo pasuje Ci taki look? :) Zdecydowanie powinnaś tak chodzić na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie się to u CIebie prezentuje...u mnie pewnie by wyglądało to tak jakby mi ktoś przyłożył ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Dobry korektor rozwiąże problem cieni i lepiej nie nakładać już nic czerwonego/różowego na twarz żeby nie było efektu "Matrioszki" ;)

      Usuń
  3. fajny pomysł, mala kreseczka a roni cały makijaż :)))))
    I.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta wersja przypadła mi do gustu dużo bardziej niż poprzednia :) A Tobie do twarzy z takimi kolorami!

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie delikatniejszy efekt :) Nie wiem czy to tylko tak na zdj, ale ta czerwona kreska wygląda bardziej jak różowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten cień chociaż jest czerwony przy delikatniejszym nałożeniu sprawia wrażenie właśnie takiego ciemno różowego. Tutaj nałożyłam go na kremowy cień więc tym bardziej jest rozjaśniony.

      Usuń
  6. Fajnie. Podoba mi się ten pomysł.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...