poniedziałek, 25 marca 2013

Clinic Cream

Nie wiem jak, ani kiedy to się stało ale oto nadszedł dzień ostatniej recenzji kosmetyku nawilżającego do ciała marki Decubal. O tym jakie stawiam im wymagania możecie przeczytać TUTAJ, a tymczasem do rzeczy :)
                                         
Decubal
Clinic Cream
Odżywczy i nawilżający krem do skóry suchej i atopowej
                                                                       
OBIETNICE PRODUCENTA:
Krem nawilżający i odżywczy zawierający naturalne lipidy, przeznaczony do pielęgnacji skóry suchej i atopowej. Polecany do skóry podrażnionej z  wysypką. Oryginalny krem Decubal opracowany przy współpracy dermatologów
                           
 
SKŁAD: 
aqua, isopropyl myristate, glycerin, sorbitan stearate, lanolin, dimethicone, cetyl alcohol, polysorbate 60, sorbic acid 
Bezzapachowy. 
Nie zawiera barwników. 
Zawartość substancji tłuszczowych 38%
                                              
MOJE WRAŻENIA: 
ZAPACH: Słodki, jakby lekko orzechowy z delikatną kwaskową nutą. Jest bardzo przyjemny i apetyczny. Cały czas mam wrażenie, że znam ten zapach ale nie potrafię skojarzyć skąd. Bardzo długo utrzymuje się na ciele. 
SMAK: Nie próbowałam. 
BARWA: Biała ale po rozprowadzeniu zanika. Nie bieli. 
KONSYSTENCJA: Bardzo gęsta i zwarta przypomina raczej masło niż krem. Po kontakcie z ciepłem ciała nie zmienia konsystencji jednak bardzo łatwo i przyjemnie się rozprowadza nie tworząc smug oraz dosyć szybko wchłania pozostawiając lekko wilgotną warstwę ochronną, która potrzebuje dłuższej chwili aby się całkowicie wchłonąć.
  DZIAŁANIE: Krem wspaniale odżywia, nawilża i natłuszcza skórę. Przy jego regularnym stosowaniu moje zrogowaciałe mieszki włosowe praktycznie całkowicie się wygładziły a zaczerwienienia mocno zredukowały. Sprawia, że skóra jest miła, bardzo miękka i gładka w dotyku jak pupa niemowlaka. Dzięki temu, że pozostawia warstwę ochronną skóra utrzymuje idealny poziom nawilżenia przez 24godziny, a po myciu nawet preparatem zawierającym SLS/SLES nie woła pić. O uczuciu napięcia czy ściągnięcia można z nim zupełnie zapomnieć.
 WYDAJNOŚĆ: Dobra - wystarczył mi na około 3 tygodnie codziennego używania.

 SKUTKI UBOCZNE: Brak. Chociaż nie stosowałam go na dekolt więc nie wiem jak zareagowałaby na niego tak delikatna skóra.
 OPAKOWANIE: Plastikowo-gumowa tubka z plastikową nakrętką zamykaną klapką, w której ukryty jest krem. Tubka na jest wykonana porządnie z trwałych materiałów dzięki czemu nie doznała uszkodzeń w trakcie użytkowania. Klapka posiada wystający uchwyt, który ułatwia otwieranie i osadzona jest na giętkich i delikatnych "zawiasach" jednak one też nie uległy uszkodzeniu. Opakowanie jest matowo białe, nieprzezroczyste. Nakrętka jest w kolorze czerwonym. Grafika na tubie jest czarno-czerowna. 
Niestety przez bardzo zwartą konsystencję dosyć ciężko wydobyć jego resztki z tubki dlatego wolałabym aby zmieniono opakowanie na słoiczek o pojemności 500ml :) 
POJEMNOŚĆ: 250ml 
DOSTĘPNOŚĆ: Apteki stacjonarne i internetowe. 
CENA: Około 25zł.
 OCENA: 6/6 

                                     
Podsumowując: Zdecydowanie jest to najlepszy produkt do pielęgnacji ciała z całej serii. Niesamowicie przypadł mi do gustu ze względu na wręcz zbawienny wpływ na moją skórę i dlatego chętnie będę go niego wracała.
                                 
Produkt dostałam od firmy Decubal w ramach współpracy jednak nie miało to wpływu na moją ocenę.

4 komentarze:

  1. To już koniec Decubalu? Szybko poszło, myślałam, że duuużo dłużej będziesz o nim pisać :) Jak kiedyś mojej skórze coś odwali, to będę wiedziała po co sięgnąć, żeby ją doprowadzić do porządku ;) Ten orzechowy zapach tylko mnie nie przekonuje, ale czego to się nie robi dla urody ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie, koniec pielęgnacji ciała. Jeszcze twarz i łapki mi zostały więc sobie poczytasz :)
      Ciebie żaden opisany przeze mnie zapach nie przekonuje :P

      Usuń
    2. Ja i moje uważne czytanie... :P

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...