poniedziałek, 11 marca 2013

Trupia bladość...

Właśnie z przerażeniem odkryłam, że przez ponad miesiąc nie pokazywałam Wam żadnego lakieru...
Nie wiem jak to się dzieje, że chociaż ciągle sobie obiecuję poprawę i nawet ostatnio często maluję paznokcie to nadal jakoś trudno mi je opisywać.
No nic, w każdym razie już się zebrałam i zmobilizowałam więc zapraszam :)
                                
Chanel
Les Vernis
Nail Colour
459 White Satin
Zdjęcie oczywiście powiększy się po kliknięciu.
                                    
            KOLOR: Kości słoniowej - jasny lekko zażółcony. Niestety zdjęcie buteleczki nie oddaje dobrze koloru gdyż na żywo jest on zdecydowanie cieplejszy. Za to na paznokciach końcowy kolor jest bardzo dobrze oddany. Niestety do mnie ten kolor nie pasuje bo moje ręce wyglądają w nim blado-sino a wręcz trupio :(  
WYKOŃCZENIE: Kremowe.
 TRWAŁOŚĆ: Niestety niespełna jeden dzień :(
 KONSYSTENCJA: Bardzo przyjemna. Nie jest płynna, trochę lejąca i dosyć rzadka ale nie rozlewa się po skórkach ani tam gdzie nie potrzeba. Dobrze się rozprowadza ale niestety nie "rozlewa" po paznokciu przez co powstają zgrubienia, prześwity i smugi co jest najlepiej widoczne na kciuku. Lakier schnie i twardnieje dosyć długo. Nawet jeżeli maluję nim paznokcie wieczorem to na rano mam na nich odciśniętą pościel :( Bez preparatu wysuszającego się nie obejdzie.

 KRYCIE: Bardzo słabe. Całkowitego krycia nie da się uzyskać. Mam wrażenie, że ten lakier został stworzony do french manicure. Niestety poza słabym kryciem lakier też tworzy straszliwe smugi i prześwity, gdyż kolejna warstwa ściąga poprzednią nałożoną wcześniej na paznokcie i nie ma znaczenia jak długo czekamy między nałożeniem kolejnych warstw, bo efekt zawsze jest taki sam.
Efekt jaki widzicie na paznokciach na zdjęciu to jeden jedyny raz kiedy udało mi się nim ładnie pomalować chociaż kciuk i tak straszy...
WYDAJNOŚĆ: Bardzo dobra.
 SKUTKI UBOCZNE: Brak.
 OPAKOWANIE: Spora, przezroczysta, prostokątna, szklana buteleczka z czarną, błyszczącą, wąską, okrągłą nakrętką (mój egzemplarz to tester dlatego zakrętka jest inna, normalna nakrętka jest prostokątna i idealnie dopasowana do lakieru, możecie ją zobaczyć TUTAJ) Grafika na opakowaniu jest czarna.

 PĘDZELEK: Długi, dosyć wąski i odpowiednio giętki. Dobrze się nim maluje chociaż trzeba się trochę namachać żeby pokryć cały paznokieć.
POJEMNOŚĆ: 13ml.
 DOSTĘPNOŚĆ: Perfumerie i internet.
 CENA: Około 100zł.
OCENA: 1/6
                                 
  Pomimo tego, że lubię jasne lakiery to ten zupełnie do mnie nie pasuje, gdyż nadaje moim rękom wygląd topielicy.
Na dodatek połączenie tragicznej trwałości, okropnego smużenia i bardzo wysokiej ceny dyskwalifikuje go w moich oczach.

38 komentarzy:

  1. Brrr, jakie okropieństwo. Nawet do mnie ten lakier nie przemawia. Nie lubię takich, które nie kryją odpowiednio i są trudne w obsłudze. No i jeszcze ta cena... Sama nie wiem czy do frencha by się nadawał, skoro robi smugi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam wątpliwości czy on się nadaje do czegokolwiek innego poza staniem w buteleczce na półce...

      Usuń
  2. Hmm... A ja lubię takie lakiery, szkoda, że taki kiepski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chcesz to bez żalu wymienię go na coś innego :)

      Usuń
  3. uuu coś łabiutki...jeden dzień?

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś lakier w'kolorze kości sloniowej - nakładałam 3-4 warstwy i pazurki wylądały cudnie! A co do Chanelków - podczas testowania również odkryłam beznadziejną trwałość :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że nie dałabym rady nałożyć tylu warstw bo wyglądałoby to okropnie :(
      Trwałość jest tragiczna. Zupełnie nieadekwatna do ceny.

      Usuń
  5. :( nie spodobał mi się...

    OdpowiedzUsuń
  6. to marnie, jak na markę i cenę
    dobrze wiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznać, że nie wygląda u Ciebie korzystnie, pewnie bym wyglądała w nim tak samo, bo jestem z natury bardzo blada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Ty to ładnie i łagodnie ujęłaś ;)
      Nie wiem czy w ogóle jest ktoś kto korzystnie by z nim wyglądał :(

      Usuń
  8. kompletnie nic mi się w nim nie podoba.. a zwłaszcza cena.

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Niestety :( Za te pieniądze mogłabym mieć dziesiątki dużo lepszych lakierów.

      Usuń
  10. Witamy ;) Średnio podoba nam się taki kolor :) Wolimy żywsze chociaż czasem również przydają się takie bardziej spokojne barwy :) Bardzo fajny post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolę żywsze kolory ale jak już sięgam po coś spokojnego to powinno być ładne a nie szpecące.
      Dziękuję :)

      Usuń
  11. wychodzi na to, że lakier w niczym nie różni się od tych za 2 zł z chińczyka - tyle, że jest droższy o całe 98 zł :)
    W sumie nawet jakby miał 6 z + to 100 zł bym nie dała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko nie różni się ale nawet lakiery po 5zł są od niego lepsze :(

      Usuń
  12. A to zły lakier (uderza zwiniętą gazetą), zły! Kurka lekka lipa umoczyć w takiego cosia 100 zł O_O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem czy lańsko gazetą pomoże :( Dla mnie to nie lekka lipa tylko już całkiem spora.

      Usuń
  13. Szczerze powiedziawszy, to okropieństwo! Strasznie szpetny. A może ewentualnie pod jakieś wzorki by się nadał...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i by się nadał ale ja wzorków nie robię więc nic nie wymyślę...

      Usuń
  14. Może u opalonych byłoby lepiej? o.O Na mnie to by wyglądało koszmarnie ;) Nie mój kolor zupełnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może, chociaż nie wiem czy nie dałby efektu "grzybicy"... ;)

      Usuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...