piątek, 29 marca 2013

Kraina łagodności

Ostatnio poczułam wenę w kwestii malowania paznokci więc przez najbliższy czas będę miała Wam co pokazywać :)

Wibo
Extreme Nails
Lakier do paznokci z płaskim pędzelkiem
Nr 99
Zdjęcie oczywiście powiększy się po kliknięciu.
                                  

            KOLOR: Sam lakier nie posiada koloru bo baza jest bezbarwna. Widoczny efekt uzyskujemy dzięki zawartym w niej milionom maleńkich drobinek w kolorach czerwieni i beżu o srebrnym połysku. 
WYKOŃCZENIE: Shimmer.
 TRWAŁOŚĆ: Dobra, około 2 dni, potem pojawiają się odpryski.
 KONSYSTENCJA: Bardzo dobra. Nie jest zbyt gęsta ale też nie za bardzo płynna, trochę lejąca ale dobrze trzyma sie w miejscu i nie rozlewa się po skórkach ani tam gdzie nie potrzeba. Dobrze się rozprowadza i "rozlewa" po paznokciu tworząc ładną, równą powierzchnię bez zgrubień i prześwitów. Schnie wręcz błyskawicznie. Jedna warstwa jest sucha i twarda już po kilkudziesięciu sekundach natomiast trzem schnięcie zajmuje kilkadziesiąt minut. Twardnieje trochę dłużej ale do szału na pewno nas tym nie doprowadzi i nie obudzimy się rano z odbitą pościelą.
 KRYCIE: Najlepsze krycie uzyskujemy po nałożeniu 3-ch warstw chociaż jeszcze wtedy widać prześwitujące końcówki - zdjęcie. Jedna warstwa spisze się świetnie jako top coat gdyż pozwoli uzyskać ciekawy efekt bez całkowitego pokrycia lakieru bazowego.
 
WYDAJNOŚĆ: Dobra.
 SKUTKI UBOCZNE: Brak.
 OPAKOWANIE: Spora, przezroczysta, szklana buteleczka o kształcie czworokąta z czarną, błyszczącą, trochę węższą nakrętką. Grafika na opakowaniu jest czarno-biała.
 
PĘDZELEK: O średniej długości, bardzo szeroki i odpowiednio miękki. Dobrze się nim maluje bez większych problemów szerokie paznokcie. Niestety sprawia trudności przy precyzyjnym nakładaniu lakieru zwłaszcza na małych i wąskich pazurkach.
POJEMNOŚĆ: 9,5ml
 DOSTĘPNOŚĆ: Drogerie Rossmann i internet.
 CENA: Około 5zł chociaż ja mój egzemplarz dostałam na spotkaniu bloggerek.
 
OCENA: 4,5/6
                                
  Przyjemny i tani lakier o delikatnym efekcie, który można wykorzystać na wiele sposobów. Przyjemnie mi się go nosiło i chętnie będę po niego sięgała jednak bardziej podoba mi się jako akcent kolorystyczny niż total look.

                                                                             
Produkt ten dostałam od firmy Wibo na spotkaniu bloggerek jednak nie miało to wpływu na moją ocenę.

29 komentarzy:

  1. Kolor mnie nie przekonuje ale kształt paznokci masz bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wygląda, ale ja nie mam do niego cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wszystkie lakiery traktuję wysuszaczem więc cierpliwość mi niepotrzebna ;) Tylko raz czy 2 nakładam je same gdy mam dużo czasu żeby sprawdzić jak wysychają.

      Usuń
  3. Mam ten lakier i u mnie nadaje się tylko jako top :) Solo wygląda tragicznie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się nowy wystrój u Ciebie, jest jaśniej i przejrzyściej :-)
    Lakieru nie mam, podarowałam koleżance, bo wpadł jej w oko :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam niemiłe wspomnienia z lakierami Wibo - czy ten też niezbyt ładnie pachnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zauważyłam, żeby jakoś dziwnie pachniał. Dla mnie to po prostu smrodek lakieru do paznokci i tyle ;)

      Usuń
  6. Nie miałabym cierpliwości do słabego krycia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakoś mi nie przypadł do gustu :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam jedno zastrzeżenie, ale nie do lakieru tylko do nowego wizerunku Twojego bloga. Chyba lepiej byłoby wstawić parę osobnych zdjęć w większym powiększeniu niż mozaikę jak w tym momencie, ale to tylko moje zdanie:) Poza tym całkiem tu sympatycznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zauważyłam dzisiaj, że z nowym wyglądem bloga się to źle komponuje i muszę wymyślić jakiś nowy sposób prezentacji zdjęć ;) No i oczywiście nowe logo ;)

      Usuń
    2. Z logotypem jak coś chętnie pomogę:)

      Usuń
    3. Jestem zupełnie zielona w te klocki a na dodatek nie wiem czego chcę więc pomoc na nic się nie zda ;)

      Usuń
    4. Więc jak wpadnie Ci coś do głowy po prostu do mnie napisz :) Ostatnio pomagałem troszkę e-Justyn i też nie miała konkretnej wizji, a wyszło nawet fajnie

      Usuń
    5. O to świetnie :) Dziękuję bardzo za propozycję :)

      Usuń
  9. chętnie używałabym do zdobień!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolorek tego lakieru, mój czeka jeszcze na swój debiut :) Też podobają mi się zmiany u Ciebie, szczerze powiedziawszy miałam dość tego zielonego :F
    Z okazji Świąt Wielkanocnych życzę Ci wielu sukcesów zarówno zawodowych jak i prywatnych i spełnienia wszystkich marzeń! i obowiązkowo wesołych jajek :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to nie wiem na co czekasz ;)
      Cieszę się, chociaż ja bardzo lubiłam tę zieleń i ciężko było mi się z nią rozstać. Może dlatego, ze przypominała mi trawę ;)
      Dziękuję bardzo i ja również życzę Ci wszystkiego najlepszego, smacznych jajek i miękkich śnieżek na Dyngusa ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...