czwartek, 7 marca 2013

W kąpieli i pod prysznicem

Testowanie testowaniem a tu kosmetyków ubywa dlatego dzisiaj macie możliwość zapoznania się z kolejną recenzją kosmetyku marki Decubal. Jeżeli jesteście ciekawi jakie wymagania im stawiam to zajrzyjcie TUTAJ a wszystko się wyjaśni.
                                                   
Decubal
Shower & Bath Oil
Olejek pod prysznic i do kąpieli
                                                                    
OBIETNICE PRODUCENTA:
Delikatnie oczyszczający olejek z naturalnym olejkiem jojoba do częstego stosowania pod prysznicem i do kąpieli, odpowiedni dla suchej i bardzo suchej skóry.
Łagodzi podrażnienia, zmiękcza skórę, zapobiega wysuszaniu skóry podczas kąpieli dzięki zawartości naturalnych olejków roślinnych, witaminy E i rumianku.
                                                 
SKŁAD:
mipa-laureth sulfate, caprylic/capric trigliceride, cocamide dea, simmondsia chinensis seed oil, ethylhexyl stearate, ricinus ciommunis seed oil, laureth-4, propylene glycol, polygryceryl-3 caprylate, aqua, tocopherol, bisabolol, tocopheryl acetate, citric acid
Bezzapachowy.
Nie zawiera konserwantów.
Zawartość substancji tłuszczowych 66%
                                                            
MOJE WRAŻENIA:
ZAPACH: Niezwykle delikatny, słodkawy z delikatną nutą roślinno-rumiankową. Wyczuwalny jest jedynie w opakowaniu i po nabraniu na dłoń lub gąbkę. W trakcie użytkowania zanika.
Niestety w moim opakowaniu nie było saszetki zapachowej więc nie wiem jak ona pachnie.
SMAK: Nie próbowałam.
BARWA: Żółta ale przejrzysta. W kontakcie z wodą staje się biały i zabarwia tak całą wodę.
KONSYSTENCJA: Płynna ale gęstawa i tłusta - jak to olejek. W trakcie mycia właściwie się nie pieni a jak już to minimalnie.
  DZIAŁANIE: Dokładnie myje nie wysuszając skóry a wręcz ją nawilżając. Świetnie oczyszcza i nie pozostawia wrażenia natłuszczenia, które wywoływałoby potrzebę kolejnego mycia. Pielęgnuje skórę dzięki czemu po kąpieli jest miła, miękka i gładka w dotyku. Przy jego stosowaniu ciało nie domaga się natychmiastowego nałożenia balsamu. Myślę że byłby idealny na basen i wyjazdy aby ograniczyć ilość zabieranych kosmetyków jednak nie jestem pewna co do szczelności opakowania więc wskazane byłoby przelanie zawartości do butelki ze zwykłą zakrętką albo z nakrętką dokładnie zamyka klapką.
 WYDAJNOŚĆ: Średnia w kierunku niskiej. Niestety dosyć szybko ubywa go z butelki.
 
SKUTKI UBOCZNE: Brak.
 OPAKOWANIE: Kartonowe pudełeczko a w środku plastikowa butelka z plastikową zakrętką otwieraną przez wciśnięcie jednego z brzegów nakrętki. Butelka jest wykonana porządnie z trwałych materiałów dzięki czemu nie doznała uszkodzeń użytkowania. Kartonik jest biały a butelka matowo przezroczysta z czerwoną zakrętką. Grafika na opakowaniach jest czarno-czerwona. Wszystkie informacje, które znajdują się na kartoniku są również na butelce. 
POJEMNOŚĆ: 200ml jednak. 
DOSTĘPNOŚĆ: Apteki stacjonarne i internetowe.
 CENA: Około 30zł.
 OCENA: 5/6 
                                 
 
Podsumowując: Świetny kosmetyk dobrze wywiązujący się ze swojego zadania. Ocenę obniżyłam za brak saszetki zapachowej, niezbyt dobrą wydajność i raczej "niemobilne" opakowanie ale biorąc pod uwagę dobroczynne działanie na skó myślę, że jeszcze po niego sięgnę ;)
                               
Produkt dostałam od firmy Decubal w ramach współpracy jednak nie miało to wpływu na moją ocenę.

10 komentarzy:

  1. Mycie bez piany? W ogóle to do mnie nie przemawia. Dobrze, że skóra nie robi mi żadnych psikusów i nie muszę się z nią jakoś wyjątkowo obchodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mycie bez piany wcale nie jest takie złe chociaż na początku trzeba się do tego przyzwyczaić, żeby nie wylewać pół opakowania kosmetyku na raz ;)

      Usuń
  2. Mi opakowanie się nie podobało, więc przelałam do innego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam wole gdy jest piana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piana jest super chociaż jej brak mi nie przeszkadza ;)

      Usuń
  4. chętnie bym spróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo polubiłam ten olejek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...