wtorek, 11 marca 2014

Odtłuszczacz

Malowanie paznokci to dla mnie grząski temat. Lubię gdy moje pazurki mają ładny kolor ale zazwyczaj nie trwa to długo ze względu na to, że żaden lakier nie chce się ich trzymać.
 Przerabiałam już różne opcje walki z tą przypadłością aż z pomocą przyszedł mi ten niepozorny preparat.
 Zapraszam na recenzję :)
                                                
 Sensique
 Odtłuszczacz do paznokci
o zapachu winogron z witaminą E
                              
OBIETNICE PRODUCENTA:
 Preparat przeznaczony do usuwania z naturalnej płytki paznokcia resztek substancji oleistych pochodzacych ze zmywaczy do paznokci lub kremów czy balsamów.
Dokładne odtłuszczenie zwiększa przyczepność emalii i przedłuża jej trwałość.
                                      
SKŁAD:
 isopropyl alcohol, ethyl alcohol, aqua, parfum, tocopheryl acetate
                                                  
POJEMNOŚĆ: 120ml
DOSTĘPNOŚĆ: Drogerie Natura
CENA: Około 7zł.
                                                
W przypadku tego preparatu nie ma się co rozpisywać a jedynie wystarczy stwierdzić, że ten odtłuszczacz działa. Odkąd zaczęłam go używać zauważyłam, że nałożony na paznokcie lakier zdecydowanie dłużej się trzyma i nie odpryskuje tak ochoczo ani się nie odkleja, co okazało się dla mnie ogromnym zaskoczeniem, a jednocześnie bardzo pozytywnie wpłynęło na częstotliwość malowania przeze mnie szponów. Stwierdziłam również, iż po jego zastosowaniu lakiery rzadziej i zdecydowanie mniej ochoczo bąbelkują na paznokciach co sprawia, że malowanie kosztuje mnie dużo mniej nerwów, wacików i zmywacza ;)
                                        
                                      
Płyn znajduje się w plastikowej nieprzejrzystej butelce z zakręcanym korkiem i skromną grafiką więc wygląda niepozornie na półce dlatego trzeba się dobrze rozejrzeć żeby go znaleźć. Otwór, przez który wydobywa się preparat jest niewielki co zapobiega jego niechcianemu rozlewaniu i marnowaniu. 
Preparat jest wodnisty i jak ona bezbarwny. Pachnie intensywnie winogronami ale pod tą nutą można wyczuć alkohol.
                                               
Podsumowując: Świetny preparat za niewielkie pieniądze, który odmienił dla mnie malowanie paznokci nawet bardziej niż cudowne wysuszacze. Bardzo się z nim polubiłam i zdecydowanie będzie teraz stałym towarzyszem mojego manicure.

6 komentarzy:

  1. Mam go i również lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na razie do odtłuszczania paznokci służy mi alkohol, ale być może sięgnę kiedyś bo produkt stricte do tego przeznaczony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety alkohol się nie sprawdza a ten preparat jest bardzo dobry :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...