środa, 5 marca 2014

Trójka do zadań specjalnych od Cleanic

W połowie stycznia dostałam od Cleanic paczkę z produktami do testów. Od tego czasu je używałam i dzisiaj nadszedł czas aby podzielić się z Wami wrażeniami.
                               
                                   
Zapraszam :)
                                          
Cleanic
                       
Płatki kosmetyczne
Pure Effect Soft Touch
                                       
OBIETNICE PRODUCENTA:
 Płatki kosmetyczne Cleanic Pure Effect Soft Touch ze stuprocentowej, naturalnej bawełny to niezbędny produkt w każdej łazience. Niezwykła miękkość płatków wynika z zastosowania formuły Soft Touch, która zapewnia pełny komfort w trakcie oczyszczania twarzy i dekoltu, pozostawiając skórę naturalnie piękną i pełną blasku. Dodatkowo sztruksowa powierzchnia sprawia, ze mają o 15% większą powierzchnię po obydwu stronach co zwiększa skuteczność i dokładność demakijażu. Płatki występują w różnych rozmiarach, także w wygodnej wersji o kształcie kwadratu, większej niż standardowy płatek, która jednorazowo pozwala oczyścić całą twarz, nałożyć tonik czy zmyć lakier do paznokci.
Udoskonalony płatek Pure Effect Soft Touch dzięki uszlachetnieniu powierzchni Pure Effect substancją Soft Touch płatek jest wyjątkowo delikatny. Powierzchnia Pure Effect Soft Touch zapewnia dokładne i skuteczne oczyszczanie skóry twarzy, szyi i dekoltu. Zwarta struktura płatka Pure Effect Soft Touch. Płatek nie pozostawia włókien, jest spoisty i nie rozwarstwia się.
                                        
 POJEMNOŚĆ: 50szt.
 DOSTĘPNOŚĆ: Drogerie, internet
 CENA: 4,79zł
                                    
Szczerze muszę przyznać, że to mój pierwszy kontakt z takimi dużymi płatkami. Zawsze twierdziłam, że są mi zupełnie zbędne i w sklepach omijałam pułki z nimi. Kiedy jednak trafiły już w moje łapki postanowiłam je wypróbować. Zadanie postawiłam im niełatwe - za testy zabrałam się w pracowity dzień kiedy to byłam na nocnym imprezowym malowaniu więc miałam na sobie porządną szpachlę utrwaloną fixerem Kryolan i muszę przyznać, że spisały się bardzo dobrze. Jednym płatkiem dokładnie oczyściłam oczy i całą twarz. Bardzo dobrze trzymają płyn więc nic nie cieknie po twarzy ani po rękach a dzięki wyciśniętym rowkom płatki bardzo dobrze zbierają makijaż bez tworzenia efektu pandy oraz sebum nie podrażniając nawet delikatnej skóry wokół oczu. Są bardzo chłonne więc można nimi spokojnie zmyć porządny makijaż czy lakier ze wszystkich paznokci. W trakcie użytkowania nie zwijają się w rulon ani nie odkształcają, nie rozwarstwiają się ani nie zostawiają na twarzy, brwiach czy rzęsach farfocli.
Zapakowane są w sposób standardowy dla wacików - foliowy woreczek.
                                                
                             
Chusteczki do demakijażu z płynem micelarnym
                                    
OBIETNICE PRODUCENTA:
Chusteczki do demakijażu Cleanic z płynem micelarnym to idealne rozwiązanie do szybkiego, komfortowego usunięcia zanieczyszczeń oraz makijażu. Chusteczki nasączone są specjalną formułą Micellar Liquid na bazie płynu mcielarnego, który w swoim składzie ma micele - cząsteczki, które usuwają zarówno tłuste elementy makijażu (np. fluid), jak i te suche (np. puder, cienie). Zawierają również prowitaminę B5 o działaniu nawilżającym, zmiękczającym oraz uelastyczniającym skórę twarzy i alantoinę, która łagodzi podrażnienia. Skóra po zastosowaniu nie wymaga dodatkowego tonizowania, jest odpowiednio nawilżona i przygotowana na dalszą pielęgnację codziennie stosowanymi kremami. Chusteczka jest z miękkiego, elastycznego materiału o fakturze z mikrogąbeczkami oczyszczającymi, dzięki czemu większą powierzchnią zbiera zanieczyszczenia. Chusteczki dostępne są w wygodnych opakowaniach z szczelnym, wielokrotnego użytku zamknięciem.
                                      
SKŁAD:

aqua, polysorbate 20, glycerin, panthenol, allantoin, betaine, phenoxyethanol, ethylhexylglycerin, sodium benzoate, potassium sorbate, parfum, lactic acid
                                     
POJEMNOŚĆ: 20szt.
DOSTĘPNOŚĆ: Drogerie, internet
CENA: 8,99zł
                                       
Jak z dużymi płatkami nigdy nie szukałam kontaktu tak chusteczki do demakijażu uwielbiam. Zarówno na wszelakie wyjazdy jak i do usuwania potężnej poimprezowej szpachli w domu. Jakiś czas temu pomyślałam sobie, że idealnie byłoby gdyby na rynku pojawiły się chusteczki nasączone nie jak zwykle mleczkiem a płynem micelarnym i tutaj Cleanic wstrzelił się idealnie ;)

Same chusteczki są bawełniane, białe, dosyć spore i dobrze nasączone. Nie ma suchych wersji i takich ociekających płynem - wszystko jest jak trzeba. Zapach to największy minus tego produktu, gdyż jest bardzo intensywny i chemiczny. Mi przypomina mi aromat płynu do mycia podłóg połączonego z proszkiem do prania ale mojemu mężczyźnie już nie ;) W każdym razie da się to wytrzymać bez uszczerbku na węchu ;)
                                        
W działaniu spisują się bardzo dobrze. Łatwo i dokładnie zmywają makijaż. Kredka do powiek, eyeliner (nawet taki przebarwiający powiekę) czy tusz do rzęs to dla nich nie problem. Za wielki plus należy im policzyć to, że w przeciwieństwie do chusteczek z mleczkiem nie podrażniają wrażliwej skóry wokół oczu. Podoba mi się również to, że płyn w nich zawarty się nie pieni a po ich użyciu na twarzy nie pozostaje tłusty ani lepki film.
                                   
Opakowanie jest standardowe dla chusteczek tej marki: foliowa saszetka z plastikowym zamknięciem i uszczelniającą otwór naklejką. W tym przypadku zamknięcie jest szczelne i nie ma problemu z jego domknięciem.
                           
                          
Patyczki kosmetyczne do korekty makijażu i demakijażu
                          
OBIETNICE PRODUCENTA:
Patyczki Cleanic Professional to wielofunkcyjny produkt, idealny do korekty makijażu oraz demakijażu. Specjalna, szpiczasta końcówka ze 100% bawełny umożliwia precyzyjną korektę eyelinera lub manicure, jak również zebranie zanieczyszczeń z kącików oczu, rzęs czy łuku brwiowego.
Linia produktów Cleanic Professional to sprawdzone i innowacyjne rozwiązania, polecane przez profesjonalistów.
                              
POJEMNOŚĆ: 200szt.
DOSTĘPNOŚĆ: Rossmann
CENA: 2,99zł
                                 
Patyczki te łączą w sobie klasyczną owalną końcówkę z jednej strony i szpiczastą, precyzyjną z drugiej. Obie strony standardowo już dla marki są dobrze i ciasno zwinięte więc nie rozpadają się w trakcie użytkowania ani nie pozostawiają na twarzy waty.
Klasyczna końcówka nadaje się do wszelakich poprawek i demakijażu, natomiast strona ze szpiczastym zakończeniem doskonale spisuje się przy rozcieraniu kredki na dolnej i górnej powiece oraz do precyzyjnego poprawiania kreski i nadawania idealnego kształtu wyciągniętej jaskółce.
             
Opakowanie tak jak i w poprzednio opisywanej przeze mnie wersji również oceniam na plus. Plastikowe pudełeczko nie tylko jest praktyczne i estetyczne ale też chroni patyczki przed niepotrzebnym uszkodzeniem a po zużyciu zawartości można je wykorzystać do innych celów.
                                
                              
Podsumowując: Wszystkie produkty, które otrzymałam w paczce od Cleanic oceniam bardzo dobrze. Nic mnie nie zawiodło a chusteczki nasączone płynem micelarnym tak bardzo przypadły mi do gustu, że na stałe zagoszczą w mojej kosmetyczce i w kufrze. Jeżeli akurat szukacie dużych wacików, patyczków czy chusteczek do demakijażu to spokojnie wam je polecam.
                            
Produkty dostałam od firmy Cleanic w ramach współpracy jednak nie miało to wpływu na moją ocenę.

5 komentarzy:

  1. nie miałam z nic z tego co pokazujesz

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udane gadżety :) LUBIĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię te kwadratowe płatki. Super zmywają makijaż, są ekonomiczne i często do nich wracam :) Reszty nie miałam okazji używać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o tym i ciesze się, ze miałam okazję je wypróbować bo chyba bym nigdy nie uwierzyła w ich cudowność ;)
      Koniecznie wypróbuj chusteczki nasączone micelem :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...