piątek, 25 listopada 2011

Gliss Kur

Schwarzkopf
Gliss Kur
Ultimate repair
Ekspresowa Odżywka Regenerująca

OBIETNICE PRODUCENTA: Czy Twoje włosy są bardzo zniszczone, suche?  Ekspresowa odżywka regeneracyjna ULTIMATE REPAIR zawiera potrójny kompleks płynnej keratyny, ułatwia rozczesywanie i regeneruje nawet mocne uszkodzenia zarówno na powierzchni włosów, jak i w ich wnętrzu. Aż do 95% mniej złamanych włosów.
SKŁAD: aqua, cyclomethicone, phenyl trimethicone, laurdimonium hydroxypropyl, hydrolyzed wheat protein, cocodimonium hydroxypropyl hydrolyzed keratin, hydrolyzed keratin, panthenol, dimethiconol, cetyl PEG/PPG-10/1 dimethicone, lactic acid, polyquaterniun-16, parfum, cetrimonium chloride, sodium benzoate, phenoxyethanol, sodium sulfate, hexyl cinnamal, linalool, limonene, CI 19140, CI 17200.

MOJE WRAŻENIA:
ZAPACH: Bardzo słodki ale chemiczny. Ma w sobie coś typowego dla zapachu kosmetyków do włosów.
BARWA: Góra - biała lekko, dół - łososiowy.
KONSYSTENCJA: Płynna, dwufazowa.
 OBIETNICE PRODUCENTA: Nie wiem jak z odbudowaniem ale włosy bardzo dobrze się po niej rozczesują, są gładkie i miłe w dotyku. Odżywka nie obciąża włosów. Nie wiem również jak wpływa na łamliwość bo od dłuższego czasu olejuję włosy i niedawno mocno je skróciłam.
WYDAJNOŚĆ: Rewelacyjna.
SKUTKI UBOCZNE: Brak.
OPAKOWANIE: Butla z atomizerem. Plastik jest przezroczysty więc widać ile kosmetyku jeszcze zostało.  Atomizer jest bardzo dobry - nie zacina się ani nie sprawia najmniejszych problemów przy codziennym użytkowaniu. Pozwala również wykorzystać kosmetyk do końca.
POJEMNOŚĆ: 200ml
DOSTĘPNOŚĆ: drogerie, internet
CENA: około 15zł, w promocji taniej
OCENA: 5/6
Podsumowując: To już moja kolejna odżywka tej firmy i już zakupiłam następną. Bardzo dobrze mi się z nimi współpracuje i chyba jako jedyne odżywki w spraju nie zawierają alkoholu. Jeszcze na długo ze mną zostaną:)

8 komentarzy:

  1. Słyszałam wiele pozytywnych opinii na temat odżywek w sprayu z tej serii. Na pewno się na taką skuszę!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. o fajny blog mam ti z czasem ą odżywkę ona nic nie robi z moimi włosami

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę wypróbować tej odżywki

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj SexiChic,zapraszam Cię na taga:-)
    http://basia8212.blogspot.com/2011/11/tag-subiektywny-ranking-przystojniakow.html
    P.s Makijaż poniżej bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio trzymałam już ją w ręku, ale odłożyłam na sklepową półkę :) chyba jednak wypróbuję i kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też ją miała i była dobra ale teraz uzywam odżywki z Dove :D
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. te odzywki sa super :)

    dodaje do obserwowanych! ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ją lubię! jedna z moich ulubionych :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...