środa, 23 listopada 2011

Ludzie zejdźcie z drogi bo listonosz jedzie...

W poniedziałek był bardzo miły dzień ponieważ odwiedziła mnie Pani Listonosz z paczuszkami:)
W przesyłkach znajdowały się nagrody z rozdań:)
Pierwsza z nich to zestaw gum TopFresh i długopis, które otrzymałam od Kosmetykomanii:
Natomiast druga paczuszka była od Arrianny a w niej znajdowały się książki, czyli to co tygryski lubią najbardziej;)
Dziękuję Wam bardzo dziewczynki za "przed mikołajkowe prezenty" i zapraszam do obserwowania mojego bloga bo już szykuję kolejne rozdanie;)

5 komentarzy:

  1. Jak przeczytasz książki to daj znać, czy warto po nie sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranych! :))
    Zazdroszczę tych książek :))

    OdpowiedzUsuń
  3. oj bardzo bym chciała przeczytać te książki :) gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Fajne nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Cieszę się że paczka doszła :) ja mam teraz paczkowy tydzień, zamówiłam ju z prezenty na święta, w tym tygodniu wszystko przychodzi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...