sobota, 5 listopada 2011

Push up;)

Nivea
Szampon nadający objętość
VOLUME SENSATION

OBIETNICE PRODUCENTA i SKŁAD:

MOJE WRAŻENIA:
ZAPACH: Bardzo ładny. Słodki ale sztuczny. Wyczuwalna jest lekka nutka owocowa.
BARWA: Biała, pół-transparentna z perłowym połyskiem.
KONSYSTENCJA: Kremowa. Szampon jest dosyć gęsty ale nie ciągnie się jak kisiel.
OBIETNICE PRODUCENTA: Spełnione. No może objętość nie jest zachwycająca ale włosy są wyraźnie uniesione, lekkie i świetnie się układają. Dodatkowo pięknie błyszczą i są gładkie w dotyku.
WYDAJNOŚĆ: Bardzo dobra.
SKUTKI UBOCZNE: Nie tylko nie powoduje łupieżu ale nawet go niweluje:)
OPAKOWANIE: Standardowa butla z praktycznym korkiem. Da się ją postawić na zakrętce więc nie ma problemu z wydostaniem resztek. Plastik nie jest przezroczysty przez co nie widać ile szamponu jeszcze zostało.
POJEMNOŚĆ: 400ml
DOSTĘPNOŚĆ: drogerie, internet
CENA: około 15zł w promocji taniej
OCENA: 5/6
    
Podsumowując: Pomimo ostatnich zawodów jakich przysporzyły mi kosmetyki Nivea ten szampon okazał się bardzo dobry i przyjemny. Myślę, że jeszcze nie raz do niego wrócę.

7 komentarzy:

  1. Nie lubię szamponów Nivea bo zawsze od nich dostaję łupieżu i głowa mnie swędzi tak że się tego opisać nie da ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto wiedzieć, zawsze omijam kosmetyki Nivea szerokim łukiem, ale ten szampon chyba wypróbuję (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakoś nie przepadam za szamponami Nivei, u mnie powodowały wysyp na głowie.

    OdpowiedzUsuń
  4. mi szampony z nivea jakoś nie leżą, są bardzo chemiczne, i przetłuszczają mi włosy, dobrze, że dla Ciebie jest dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja akurat nie lubię szamponów NIVEA i chyba żadna siła mnie do nich nie przekona...

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę się mu przyjrzeć koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam z tej serii piankę do włosów. Uwielbiam ją :) Szampon się niestety u mnie nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...