czwartek, 17 listopada 2011

Podocznie...

Lirene
Dermoprogram
Selected from nature
Ujędrniający biokrem pod oczy

OBIETNICE PRODUCENTA:
Nie jest tego dużo bo niestety gapa ze mnie i wyrzuciłam opakowanie zanim zrobiłam mu zdjęcia:(

Info z www.lirene.pl
Czy ten krem jest odpowiedni dla mnie? 
 Krem przeznaczony jest do pielęgnacji delikatnej skóry wokół oczu, która potrzebuje efektywnej kuracji kondycjonującej. Intensywna i skuteczna formuła, oparta na wybranych naturalnych składnikach, działa wygładzająco, intensywnie nawilżająco i uelastyczniająco. Krem odpowiedni dla wszystkich rodzajów cer.
Dla jakiego wieku?
20-60+
Jak działa?
Formuła kremu oparta została o naturalne, biologicznie czynne ekstrakty roślinne, niezbędne do zachowania doskonałej kondycji delikatnej skóry wokół oczu. Krem intensywnie regeneruje oraz wzmacnia strukturę skóry, czyniąc ją optymalnie napiętą i zregenerowaną. W efekcie skóra wokół oczu jest doskonale nawilżona, napięta i gładka, odzyskuje młody wygląd bez zmarszczek i cieni.
Co zawiera?
Wyciąg z pestek jabłek błyskawicznie ujędrnia i uelastycznia skórę oraz stymuluje proces regeneracji naskórka.
Wyciągi z płatków malwy  i miłorzębu japońskiego pobudzają proces dotleniania komórek, likwidując efekt zmęczenia. 
Gliceryna i allantoina przywracają skórze utraconą jędrność i elastyczność. 
Proteiny jedwabiu regulują nawilżenie skóry i zapobiegają przesuszeniu.

SKŁAD:
Niestety nigdzie nie udało mi się go znaleźć:(

MOJE WRAŻENIA:
ZAPACH: Brak
BARWA: Biała ale na skórze jest bezbarwny. Nie bieli.
KONSYSTENCJA: Kremowa ale lekka i delikatna. Dobrze się rozprowadza na skórze więc nie trzeba trzeć delikatnej skóry.
OBIETNICE PRODUCENTA: Cienie pod oczami zmniejsza więc nie ma tragedii nawet jak się nie wysypiamy natomiast nie zauważyłam ujędrnienia. Mam jedno wielkie załamanie dolnej powieki i ono dalej pozostało w nienaruszonym stanie a jak mam ciężkie dni to i mniejsze zmarszczki się pojawiają.
WYDAJNOŚĆ: Bardzo dobra.
SKUTKI UBOCZNE: Brak.
OPAKOWANIE: Standardowa tubka z nakrętką. Plastik jest przezroczysty więc widać ile kremu jeszcze zostało. Tuba jest wykonana z odpowiednio miękkiego plastiku dzięki czemu niewiele kremu w niej zostaje.
POJEMNOŚĆ: 15ml
DOSTĘPNOŚĆ: drogerie, internet
CENA: około 15zł, w promocji taniej
OCENA: 4/6
    
Podsumowując: Krem cudów nie robi, jednak jestem z niego zadowolona i myślę, że jeszcze kiedyś się na niego zdecyduję. Cena jest przystępna co dodatkowo pozytywnie wpływa na moją opinię o nim.

1 komentarz:

  1. dobra recenzja. podobaja mi sie ich te nowe opakowania. takie naturlane.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...