niedziela, 13 listopada 2011

Szuru-buru

Farmona 
Nivelazione
Drenujący peeling antycelulitowy do mycia ciała

OBIETNICE PRODUCENTA i SKŁAD:

MOJE WRAŻENIA:
ZAPACH: Dosyć przyjemny. Słodko-cytrusowy ale wyraźnie sztuczny.
BARWA: Zielonkawo-niebieska a właściwie ciemno turkusowa, pół-transparentna z przezroczystymi drobinkami peelingującymi.
KONSYSTENCJA: Dosyć gęsta, żelowo-kremowa. Rewelacyjnie się pieni. Drobinki chociaż są drobne to bardzo dobrze spełniają swoją rolę.
OBIETNICE PRODUCENTA: Spełnione, chociaż szczerze mówiąc nie wiem jak miałby sobie poradzić z usuwaniem uporczywego celulitu, rozstępów i nadmiaru tkanki tłuszczowej, jednak jest bardzo możliwe i takie jego działanie. Ja niestety nie mogę się głębiej wypowiedzieć na ten temat ponieważ nigdy nie poświęcałam większej uwagi na szczególny masaż okolic od pasa w dół;)  Bardzo dobrze myje i peelinguje jednocześnie poprawiając wygląd skóry. Wygładza ją, energizuje i odświeża. Może nie nawilża ale na pewno nie wysusza.
WYDAJNOŚĆ: Bardzo dobra.
SKUTKI UBOCZNE: Ostrożnie z przyciskaniem do skóry gąbki z tym żelem ponieważ można się mocno podrapać.
OPAKOWANIE: Tuba z praktycznym korkiem stawiana na zakrętce więc łatwo wydobyć wszystko do ostatniej kropli. Plastik nie jest przezroczysty przez co nie widać ile żelu jeszcze zostało.
POJEMNOŚĆ: 200ml
DOSTĘPNOŚĆ: drogerie, internet
CENA: około 15zł w promocji taniej
OCENA: 4,5/6
    
Podsumowując: Pomimo, że nie lubię kosmetyków typu żel-peeling to z tej wersji jestem bardzo zadowolona. Nie miałam jakichś specjalnych oczekiwać w stosunku do niego więc bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Myślę, że zwolennicy tego typu pielęgnacji będą nim zachwyceni:)

5 komentarzy:

  1. Lubię dobre ścieraki, na pewno wypróbuję ten :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mialam krem z tej serii i tez byl ok , ale jesli chodzi o kosmetyki antycellulitowe lubie czuc jakies dzialanie np chlodzace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to nie cierpię takich dodatkowych wrażeń. Z resztą i tak nie wierzę w cudowne działanie takich kosmetyków.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...