poniedziałek, 21 października 2013

Biedronkowe szaleństwo ;)

Do Biedronki zawsze było mi raczej nie po drodze i przez całe swoje życie byłam tam zaledwie kilka razy ale ostatnio nastąpiła u mnie ogromna zmiana i bywam tam praktycznie co tydzień...
                                                           
Źródło: KLIK
                                                         
Poniesiona falą Biedronkowych promocji kupuję tam wszystko od jedzenia, przez kosmetyki i odzież po elektronikę, dzięki czemu wreszcie weszłam w posiadanie porządnie działającego aparatu :) Nie będzie już narzekania i wymówek że nie mam czym robić zdjęć ;)
                                                                                 
                                                                                   
Powoli będę teraz próbowała ogarnąć jego działanie (trzymajcie kciuki) a w najbliższym czasie dokupię mu do towarzystwa lampkę i żarówkę dającą białe światło więc zimowe zdjęcia powinny mieć zdecydowanie lepszą jakość niż te z ubiegłego roku ;)

18 komentarzy:

  1. Mieszkając w PL miałam to szczęście że biedronkę miałam tuż za ogrodzeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja myślę jak poprawić zimową jakość zdjęc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po przeczytaniu tego posta:
      pawie-piorka.blogspot.co.uk/2013/10/technicznie-jak-robic-fajne-zdjecia-bez.html
      postanowiłam zainwestować w lampkę i dobrą żarówkę :)

      Usuń
  3. Biedronka oraz Lidl mają elektronikę dobrą jakościowo w przystępnych cenach. :) Bardzo lubię produkty z Biedry, mniam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zauważyłam i będę polować na więcej. Sa sa sa sa ;)

      Usuń
  4. lol a ja rok temu dałam za niego 890zł ;( bo to chyba ten sam model

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Jestem pod wrażeniem ale teraz w necie znalazłam je za ok. 250zł. Niestety elektronika szybko traci na wartości :(

      Usuń
  5. Ja za to do Biedronki często chodzę, co jakiś czas mają niezłe promocje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już teraz nie przepuszczam żadnej okazji żeby tam wpaść ;)

      Usuń
  6. Niech Ci służy jak najlepiej :) Nie tylko przy blogowych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...