wtorek, 29 października 2013

Pożywka dla duszy i umysłu ;)

Nie mam jakoś ochoty, czasu ani serca do tego, żeby znowu zamęczać Was (i siebie) recenzjami dlatego postanowiłam zabrać Was do mojej sypialni i pokazać nocną szafkę, na której przetrzymuję przytaszczone z biblioteki woluminy, które planuję przeczytać w najbliższym czasie.
Jeżeli jesteście ciekawi co będę czytała w najbliższym czasie to zapraszam do dalszej części posta ;)
                                                                            
                                                                                     
C.S. Lewis
Opowieści z Narnii
Pochłonęła już pięć części z tego cyklu i bardzo mi się spodobały. Do uwieńczenia dzieła pozostały mi:
Siostrzeniec Czarodzieja
oraz
Ostatnia Bitwa
                                                                                        
Chufo Llorens
Władca Barcelony
                                                                                               
Candance Bushnell
Szminka w wielkim mieście
                                                                                          
David Mitchell
Atlas Chmur
                                                                                     
Kami Garcia & Margaret Stohl
Piękne Istoty
Istoty Ciemności
Do całości cyklu brakuje mi jeszcze ostatniej części:
Istoty Chaosu
ale są już zamówione i tylko czekam aż zwróci je poprzednia czytelniczka ;)
                                                                                 
Suzanne Collins
Igrzyska Smierci
W Pierścieniu Ognia
Kosogłos
                                                                                      
John Mardsen
Jutro: Kiedy zaczęła się wojna
Jutro 2: W pułapce nocy
Jutro 3: W objęciach chłodu
Jutro 4: Przyjaciele mroku
Brakuje mi jeszcze trzech części:
Jutro 5: Gorączka
Jutro 6: Cienie
Jutro 7: Po drugiej stronie świtu
 ale już są zamówione więc mam nadzieję, że dotrą do mnie zanim zdążę przeczytać wszystko co zaplanowałam na wcześniej ;)
                                                                            
To by było na tyle ;) Jak widzicie mam spory zapas ale książek mi szybko ubywa więc nie upłynie dużo czasu zanim ich miejsce zajmą kolejne egzemplarze ;)
                                                                            
Znacie, któreś z wymienionych przeze mnie tytułów?
Czytaliście?
Jak wrażenia?

12 komentarzy:

  1. Znamy,czytamy, fajnie,że mówisz o czymś innym niż kosmetyki,a le zaraz rzuci się na Ciebie stado wron i zaatakuje, że masz czelność pisać o rzeczach nie związanych z ich upodobaniami,ot taki to światek blogosfery.Pozdrawiam, dla mnie bomba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :)
      Mam nadzieję, że nikt się na mnie nie rzuci a moi czytelnicy okażą się wyrozumiali. Jeżeli jednak będzie inaczej to wspomogę się moderacją komentarzy i władzą nad przyciskiem "usuń" ;)

      Usuń
  2. Oooo... Aż zazdroszczę :D Ja na razie niestety nie mam wiele czasu na czytanie czegoś innego niż repetytorium z niemieckiego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety czasami tak bywa ale ja i tak zawsze mam zapas czegoś do czytania, żeby móc się odstresować ;)

      Usuń
  3. "Władca Barcelony" - świetna książka, jeśli ktoś się interesuje historią. Mi się bardzo podobała :) W ogóle to przeczytałam ze 3 czy 4 książki Llorensa, wszystkie dobre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę mnie zaniepokoił twój komentarz bo jakoś nie specjalnie mi pod drodze z historią ale i tak przeczytam ;) A nóż okaże się że mnie zaciekawi ;)

      Usuń
  4. Kochana, polecam Ci całą trylogię Suzane Collins. Zakochałam się od pierwszego momentu. Ostatni tom trochę przesycony informacjami i za duzo wątków na raz, ale też fajny :) Sagę jutro mam w planach :) Piękne istoty zaczęłam ale utknęłam i czekają na półce. Szminkę w Wielkim mieście mam , ale też czeka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! W takim razie już nie mogę się doczekać kiedy się w nie zagłębię ale na razie muszą grzecznie leżeć i czekać na swoją kolej ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Na szczęście już się zmniejsza bo tracił stabilność ;)

      Usuń
  6. Jedyna pozycja stąd, która jest mi znana, to Opowieści z Narni. Co prawda z uwagą i przyjemnością przeczytałam tylko pierwszą część i cała reszta zupełnie mi nie leży, ale... może spróbuję się za nią zabrać ponownie? :) Jeszcze się okaże, że mi się jednak spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przeczytałam 5 części z przyjemnością natomiast na szóstej utknęłam i nie mogę przebrnąć. Za dużo zła na początek ;) Jak to mówią do trzech razy sztuka więc jest szansa ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...