poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Brązowiak...

Po ostatniej próbie wykonania makijażu na eyelinerze efekt tak mi się spodobał, że zapragnęłam wersji brązowej. Niestety na razie nie mam brązowego eyelinera ani cienia w kremie więc musiałam sobie poradzić inaczej;)
Zdjęcia są bardzo kiepskie ponieważ robiłam je wczoraj o 8.00 rano przy bardzo pochmurnej i deszczowej pogodzie dlatego ograniczę ich ilość do niezbędnego minimum.
Brwi niestety nadal "wilkołacze" ale w czwartek będą ujarzmione. Możliwe, że przy okazji po raz pierwszy zdecyduję się na hennę.

Jednak do rzeczy:
SKŁADNIKI:
Oczy:
Baza Art Deco
Denim Wanted Gel Eyeliner 02 Fivepocket Grey 
Vollare Cosmetics cienie do powiek Tercet 44 dwa ciemniejsze odcienie
Inglot Profesjonalny cień do powiek złoto
Versati Kredka do oczu czarna No 1 
Avon Super Shock Żelowa kredka do oczu plumful
L'oreal Volume Million Lashes Black
Delia Glamour Fashion Eyebrows Gel Corector 3 in 1 brąz

8 komentarzy:

  1. ahh problemy ze swiatlem skad ja to znam :DD
    sliczny makijaz;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Brąz z odrobiną złota to zawsze dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile brąz ostatnio uwielbiam to złota nie lubię w makijażu.

      Usuń
  3. Ósma rano to dla mnie noc, a ty masz takie ładne wyspane oczy:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba:) Nie ma to jak brązy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię brąz na oczach ;)) bardzo ładnie to wygląda ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...