środa, 4 kwietnia 2012

Pióro nadające blask;)

DIOR
SKINFLASH
KOREKTOR POD OCZY W PĘDZELKU
 Odcień 001

 OBIETNICE PRODUCENTA:
Jego zadaniem jest nie tylko wyrównanie wszelkich niedoskonałości, ale również dodanie blasku cerze.

SKŁAD:
Water, Cyclopentasiloxane, Disiloxane, Titanium Dioxide, Butylene Glycol, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Phenyl Trimethicone, Disteardimonium Hectorite, Stearic Acid, Silica, Alumina, Diphenyl Dimethicone, Chlorphenesin, Sodium Myristoyl Glutamate, Methylparaben, Propylene Carbonate, Fragrance, Aluminum Hydroxide, Sorbitol, Algin, Polyvinyl Alcohol, Phenoxyethanol, Cellulose Gum, Talc, Titanium Dioxide, Mica, Iron Oxides (01.07.2008)

Obietnice producenta i skład pochodzą z portalu wizaż.pl

MOJE WRAŻENIA:
BARWA: Jasny, pastelowy róż.
PIGMENTACJA: Delikatna. Po nałożeniu świetnie wtapia się w skórę, w podkład i w puder.
KONSYSTENCJA: Lekka, płynno-kremowa, nietłusta.
UŻYTKOWANIE: Łatwe i przyjemne. Ja nakładam korektor pędzelkiem a potem wklepuję w skórę palcami ale spokojnie można by całość wykonać tylko przy użyciu załączonego pędzelka.
WSPÓŁPRACA Z INNYMI KOSMETYKAMI: Świetna. Właściwie nie znalazłam kosmetyku, przy którym sprawiałby jakiekolwiek problemy. Stanowi również dobrą bazę pod cienie (sprawdzałam tylko na dolnej powiece nigdy na górnej).
TRWAŁOŚĆ: Bardzo dobra. Utrzymuje się cały dzień nałożony zarówno jako element pełnego makijażu jak i tylko pod puder.
EFEKTY: Zamaskowane sińce, rozświetlone i wygładzone okolice oczu ale bez wrażenia połysku - skóra pozostaje matowa.
ZAPACH: W opakowaniu pudrowo-kremowy, trochę podobny do zapachu kremów dla dzieci. Po nałożeniu niewyczuwalny.
SMAK: Nie próbowałam;)
SKUTKI UBOCZNE: Brak.
DEMAKIJAŻ:  Bardzo prosty i przyjemny. Bez najmniejszych problemów schodzi po zastosowaniu żelu do mycia twarzy albo płynu micelarnego.
OPAKOWANIE: Bardzo estetyczny i elegancki, klasyczny "długopis" wykonany z plastiku i zakończony pędzelkiem. Utrzymane w srebrno-granatowej kolorystyce. Na opakowaniu pomimo różnego sposobu przechowywania nie widać najmniejszych uszkodzeń.
WYDAJNOŚĆ: Bardzo dobra. Używam go już dosyć długo i ubytek jest znikomy.
APLIKATOR: Syntetyczny biały pędzelek zamocowany na stałe w opakowaniu.
DOSTĘPNOŚĆ: perfumerie, internet
 MASA: 1,5ml
CENA: 185zł
CENA:  5/6

Podsumowanie: Mój egzemplarz to tester dlatego prezentuje się troszkę inaczej niż normalny produkt. Trafił w moje rączki jako prezent bo pewnie sama nigdy bym się nie zdecydowała na taki zakup. Używam go z prawdziwą przyjemnością i jestem bardzo zadowolona z efektów oraz z tego, że nie podrażnia jednak mało prawdopodobne, żebym zdecydowała się na zakup pełnowymiarowego opakowania ponieważ cena jest dla mnie zaporowa.
EFEKTY:
Uwaga - drastyczne zdjęcia wykonane bez makijażu po ciężkiej nieprzespanej nocy.

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...