poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Złośliwość rzeczy martwych:(



Dzisiejszy dzień zaczął się słonecznie i wesoło co nastawiło mnie pozytywnie na cały dzień:) W związku z tym zrobiłam sobie wesoły, wiosenny makijaż z niestandardowym połączeniem - pomarańczowy cień do zimnej karnacji i kiedy chciałam go sfotografować na bloga to się okazało, że moja cyfrówka odmówiła posłuszeństwa:( Akumulatorki są dobre i naładowane na 100% więc to MUSI być wina aparatu co oznacza, że w najbliższym czasie nie będzie na blogu nowych zdjęć makijaży bo niestety aparat w Nokii nie oddaje kolorów:( 
Spodziewałam się tego bo jakiś czas temu aparat zaczął mieć fochy ale nie sądziłam, że nastąpi to tak szybko. Z drugiej strony ma to swoje zalety - będzie powód żeby sobie kupić nowy;) Jednakże ja jestem zupełnie zielona w tym temacie i dlatego będę musiała prosić bardziej obeznanych z Was o pomoc;)
Mianowicie potrzebuję aparat, który będzie mi służył zarówno na wakacje jak i do robienia zdjęć kosmetyków na bloga. Dobrze by było gdyby jeszcze nie kosztował fortunę;) 
Macie jakieś typy i możecie coś doradzić? 
Będę wdzięczna za każdą pomoc:)

4 komentarze:

  1. Nie znam się ale rok temu kupiłam canon ixus 130 i jestem bardzo zadowolona:) (robie nim zdjęcia na blogu) na all zapłacilam za niego coś koło 600 zł

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie znam się na tym... Sama używam starego aparatu Samsung...
    Mam nadzieje, że dziewczyny coś doradzą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja używam Panasonic Lumix FZ28 - to nie jest już taki zwykły kompakt, ale jeszcze nie lustrzanka, z tym, że ok 2 lat temu zapłaciłam za niego około 1300zł

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...