piątek, 20 kwietnia 2012

Usztywnianie;)

Dawno nie było nic do włosów więc czas to nadrobić;)

NIVEA
STYLING SPRAY
volume sensation

OBIETNICE PRODUCENTA:
Lakier do włosów bardzo mocne utrwalenie i podwójna objętość.
- Podwaja objętość włosów dzięki Style Infusion System
- Zapewnia utrwalenie przez cały dzień
- Pozostawia włosy elastyczne i miękkie
Długotrwałe utrwalenie i poprawa kondycji włosów.

SKŁAD:
alcohol denat., butane, isobutane, propane, octylacrylamide/acrylates/butylaminoethyl methacrylate copolymer, aqua, panthenol, niacinamide, PEG-12 dimethicone, aminomethyl propanol, limonene, benzyl alcohol, butylpenthyl methylpropional, geraniol, alpha-isomethyl ionone, parfum

MOJE WRAŻENIA:
ZAPACH: Słodki, jakby owocowy, sztuczny ale przyjemny.
BARWA: Bezbarwny
KONSYSTENCJA: Płynna.
OBIETNICE PRODUCENTA: Spełnione - lakier robi to co ma robić, czyli utrwala włosy. Właściwie niczego więcej nie oczekuję więc jestem zadowolona. Dodatkowo nie skleja ich i nie pozostawia białych okruszków (nie wiem jak po wyczesaniu bo nigdy tego nie robię). Nie sprawdza się tylko w trakcie deszczu - wtedy przestaje działać.
WYDAJNOŚĆ: Bardzo dobra. Niby nie używam go codziennie ale ubywa go bardzo powoli.
SKUTKI UBOCZNE: Brak. Nie wysusza ani nie niszczy włosów.
OPAKOWANIE: Typowe dla lakierów - spray. Butla jest aluminiowa. Wąska, wysmukła i jeszcze dodatkowo zwężona w górnej części co ułatwia jego trzymanie. Dyfuzor bardzo praktycznie umieszczony jest w korku dzięki czemu nie musimy się martwic o zatyczkę. Dyfuzor niezbyt dokładnie rozpyla lakier ale kropelki nie zostają na włosach więc właściwie nie ma problemu.
POJEMNOŚĆ: 250ml
DOSTĘPNOŚĆ: drogerie, internet
CENA: Około 15zł ale w promocji taniej.
OCENA: 5/6
 
 Podsumowując: Kupiony dawno, dawno temu odczekał swoje w szufladzie i się sprawdził. Myślę, że jeszcze nie raz sięgnę po lakiery tej marki.

5 komentarzy:

  1. kiedys go bardzo lubilam:) a teraz juz nie uzywam zadnych lakierow:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pianka do włosów z serii VS jest super, no może z tym małym wyjątkiem, że lekko skleja końcówki, ale wystarczy je w połowie dnia przeczesać szczotką. Lakier do włosów z Nivei też posiadam i uwielbiam go za obłędny zapach :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mega lubie różową piankę z Nivea. A mój facet uwielbia jej zapach :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jestem zakochana w szamponie Vollume sensation, mam już 2 buteleczkę...I napewno kupię też ten lakier

    OdpowiedzUsuń
  5. Posiadam piankę z tej serii i jestem nią zachwycona:) Takich "dużych" włosów jeszcze nie miałam po żadnym kosmetyku:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...