czwartek, 5 kwietnia 2012

In Vitro

BIELENDA
IN VITRO
Rośline komórki macierzyste
Precyzyjne Serum Anti-Age na dzień - Liftinguje
Komfortowa Maseczka Anti-Age na noc - Przywraca Elastyczność 

OBIETNICE PRODUCENTA i SKŁAD:





MOJE WRAŻENIA:
ZAPACH: Słodki, kremowy, charakterystyczny dla kremów, które pamiętam z dzieciństwa. Oba kosmetyki pachną identycznie.
BARWA: MASKA - biała, nieprzezroczysta, SERUM - bezbarwny.
KONSYSTENCJA: MASKA - kremowa typowa dla kremów na noc, SERUM - gęsta żelowa. Oba kosmetyki bardzo szybko się wchłaniają (kilka sekund) i pozostawiają skórę matową.
OBIETNICE PRODUCENTA: Od razu zaznaczę, że nie mogę wypowiedzieć się na temat działania przeciwzmarszczkowego, odmładzającego i liftingującego ale po zastosowaniu kosmetyków skóra jest wygładzona i elastyczna. Widać wyraźne jej zregenerowanie i wzmocnienie. Skóra jest głęboko i intensywnie nawilżona i zabezpieczona przed odparowywaniem wody. Tej zimy moja skóra wybitnie się wysuszyła a ta maska okazała się kosmetykiem wprost idealnym dla zaspokojenia jej potrzeb.
WYDAJNOŚĆ: Bardzo dobra - MASKA wystarczyła na 4 użycia, SERUM na 5 użyć.
SKUTKI UBOCZNE: Po pierwszym użyciu trochę mnie wysypało więc przed kolejną zrobiłam peeling i wszystkie nieoczekiwane skutki uboczne zniknęły i już więcej się nie pojawiły.
Oba produkty sprawiają, że krem tępo i ciężko rozprowadza się po skórze.
OPAKOWANIE: Foliowa, nieprzezroczysta saszetka podzielona na pół. MASKA jest w czarno bordowej części a SERUM jest w czerwonej.
POJEMNOŚĆ: 2 x 5ml
DOSTĘPNOŚĆ: drogerie, internet
CENA: Około 6zł.
OCENA: 4,5/6
    
Podsumowując: Już od jesieni zaczęłam zaniedbywać skórę co w zimie doprowadziło do masakry:( Teraz jednak mam trochę więcej czasu dlatego postanowiłam sięgnąć po zalegającą w szafie maseczkę Bielendy, która okazały się strzałem w dziesiątkę. Szkoda, że nie przypomniałam sobie o niej wcześniej bo spisała się rewelacyjnie;)

2 komentarze:

  1. 5 ml na tyle użyć? O matko :) Dla mnie to porcja na jeden raz, jeśli chodzi o maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weź pod uwagę, że kładziesz to pod krem a nie zamiast... Nie wyobrażam sobie jakie spustoszenie na mojej twarzy poczyniłoby położenie całości + jeszcze kremu na to...

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...