środa, 18 kwietnia 2012

Zakupy + kulinarne eksperymenty;)

Dzisiejszy dzień okazał się bardziej owocny niż mogłam przewidywać dlatego postanowiłam podzielić się tym z Wami.
Na początek niedzielne zakupy:
 Z dosyć długiej listy zakupów  nabyłam połowę. Oprócz tego co widać na zdjęciu w moje rączki trafiły jeszcze dwie tubki pasty do zębów.
Zakupiłam więc:
1. BeBeauty Micelarny żel do mycia i demakijażu - naczytałam się pozytywnych jego recenzji w internecie więc stwierdziłam, że muszę spróbować. Co prawda do Biedronki mi zupełnie nie po drodze ale jak już znalazłam się w jej okolicy to postanowiłam skorzystać bo grzechem byłoby nie wypróbować kosmetyku, który ma tak dobre opinie a kosztuje 4,20zł;)
2. Schauma Świeżość Bawełny - nigdy jakoś nie przepadałam za tymi szamponami ale jako, że dawno po nie nie sięgałam to postanowiłam spróbować ponownie. Albo okaże się dobry albo sobie przypomnę dlaczego ich nie używam;) Ta wersja to jakaś nowość poza tym był w promocji w Rossmannie więc tym bardziej mnie to skusiło;)
3. Farmona Dermacos Aktywna Kuracja Uszczelniająca Naczynka i Redukująca Zaczerwienienia - co prawda na liście znajdował się krem Tołpy ale jak już udało mi się go namierzyć to okazało się, że kosztuje około 65zł więc zdrowy rozsądek krzyknął mi do ucha, że w domu mam zapas kremów na najbliższe pół roku wiec powstrzymałam chciejstwo i zdecydowałam się na to na serum, które mogę sobie używać pod każdy inny kremik. Dodatkową jego zaletą jest to, że kosztuje niespełna 21zł a jak wykończę kremowe zapasy to wtedy sięgnę po kremy Tołpy.

W związku z tym, że byłam dzisiaj w Bochni odwiedziłam mój ulubiony sklep spożywczy bo już od dłuższego czasu chodziła mi po głowie TA sałatka z tuńczykiem. Dobrze, że w domu był spory zapas jajek bo musiałam podwoić ilość składników, żeby wystarczyło dla wszystkich;) Sałatka jest już gotowa i chłodzi się w lodówce ale jeszcze jej nie próbowałam. Mam nadzieję, że będzie dobrze smakowała;)
Tak sałatka prezentuje się z boku:
Jak widać nie wyszło jej zbyt dużo więc dla sześciu osób wystarczy na porządne wypróbowanie;)
Ktoś z Was robił już tę sałatkę? Jak wrażenia?

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam sałaki. Wszystkie :D Przerażają mnie tylko te jajka ;) Żel z Biedronki również mogę polecić. Jest bardzo delikatny i przyjemnie się go używa. Szału nie robi, ale za taką cenę nie oczekujmy cudów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię zapach bawełny, ale Schauma mnie odrzuca ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta sałatka jest świetna- bardzo ją lubię ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. jadłam, lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  5. na naczynka polecam serię FlosLeku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...