czwartek, 12 kwietnia 2012

Prywata;)

Dawno mnie tu nie było tak poza recenzyjnie ale czas nadrobić zaległości. Mam przygotowane dużo zdjęć do recenzji ale jak to napisała coralblush19 "nie samymi kosmetykami człowiek żyje";) Ale  nawet i tutaj kosmetyki się pojawią.
Na początek więc kosmetyki. Na wizażu doszło do wymianki pomiędzy mną a dzolls czego wynikiem jest otrzymana przeze mnie paczuszka. Umówiłyśmy się, że oddam dwa pędzelki do eyelinera z LE Denim Wanted Essence za kredkę do oczu Avon SuperShock w odcieniu plumful. Jakież było moje zdziwienie kiedy to po otwarciu koperty moim oczom ukazał się taki widok:
Poza obiecaną kredką w paczuszce odkryłam brązowy tusz do kresek Miss Sporty z serii Be Conected  Metallic Eyeliner. Eyeliner bardzo przypadł mi do gustu bo jakiś czas temu pokochałam brązy na oczach więc na pewno będę po niego często sięgać. Kolejnymi niespodziankami były dwie odsypki cieni F. F. USA. Pierwszy z nich to F. F. USA eyeshadow w odcieniu ciemnego różu z metalicznym połyskiem. Trochę przypomina mi kolorem miedź ale jednak to nie jest to;) A drugi to F. F. USA eyeshadow nr 10 czyli mocny błękit z fioletowym połyskiem. na pewno niedługo powstanie jakiś makijaż z tymi cieniami w roli głównej:)

Od kilku dni na facebooku pojawiają się również komentarze do masowo zużywanych przeze mnie próbek kosmetycznych więc zapraszam Was tam serdecznie:)

Na koniec moich prywatnych wynurzeń mam do Was pytanie. Mianowicie ciekawi mnie czy bylibyście zainteresowani notkami, oczywiście bez zdjęciowymi, na temat stanu mojej skóry, włosów i paznokci? W takiej notce opisywałabym jak miała się moja skóra kiedyś, jak się zachowuje teraz, czym staram się wspomagać w ciężkich chwilach i różne takie inne dygresje na dany temat;)
Jeżeli poza tym macie jakieś prośby, pytania albo uwagi to bardzo proszę o zamieszczenie ich w komentarzach pod tym postem. Na pewno zapoznam się z nimi wszystkimi i postaram się je uwzględnić w dalszej mojej blogowej twórczości;)

Życzę więc wszystkim miłego wiosennego dnia i lecę do biblioteki coby oddać wszystkie książki, które zgarnęłam stamtąd przed świętami;)

3 komentarze:

  1. Pomysł z wpisami na temat włosów, skóry i paznokci wydaje się być super. Z przyjemnością poczytam :) A takie bonusy dołączone do paczek są bardzo miłe. Sama lubię coś od siebie dorzucić, no i dostawać oczywiście również ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wszyscy lubią dostawać niespodzianki:) Ja też zawsze staram się coś dorzucić od siebie do paczuszki, żeby nie było w niej pusto:)

      Usuń
  2. świetna rzecz te wymianki :)
    a co do postów o włosach, skórze i paznokciach - to jak najbardziej jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...