sobota, 2 listopada 2013

Zakupy: październik 2013

Aby urozmaicić Wam i sobie długi weekend zapraszam na wyznania zakupoholiczki ;)
                                                                                                    
Niezbędne zakupy i małe zachcianki:
- Essence Metal Glam Eyeshadow 06 Miss Tangerine - Śliczny, błyszczący, metaliczny cień. Odkąd pierwszy raz go zobaczyłam w drogerii stwierdziłam, że muszę go mieć i mam ;)
- MIYO 2 Effects Eyeshadows Prażony cień do powiek - Był gratisem do czegoś ale Pani w drogerii potraktowała go jak zwykły cień i sprzedała. Niestety nie posiada numeru ani nazwy a szkoda bo jest idealny jako baza do czarnej kreski.
- Eveline Art Scenic Professional Make-Up Korektor do brwi Brown - Jako, że mój prywatny, codzienny Wibo sięga dna musiałam mu znaleźć jakieś zastępstwo. Tym razem postanowiłam wypróbować zachwalany na blogach Eveline. Mam nadzieję, że u mnie też się sprawdzi.
- MIYO Flawless cover Hide your inperfections! No 01 Korektor Light - Mały, tani, optycznie identyczny jak świetny korektor z Peese a na dodatek mój pierwszy zakup z MIYO. Niestety pomimo że jest odpowiednio jasny to nie polubiliśmy się. Ma jakiś dziwny zielonkawy odcień i jest skandalicznie nietrwały. Ciężko też go wblendować w podkład. Zdecydowanie jest to jedno z najgorzej wydanych 8zł. Teraz będę polować na zachwalany korektor Catrice bo nie mam do niego cierpliwości.

Specyfik do paznokci, którego brakowało mi do manicure idealnego:
- Sensique Odtłuszczacz do paznokci o zapachu winogron z witaminą E - Już, już miałam go użyć ale niestety paznokcie znowu mi się posypały więc na razie ani testów, ani malowania nie będzie :(
                                                        
Początkiem miesiąca miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu Organique zorganizowanym z okazji wprowadzenia nowej dyniowej serii kosmetyków Pumpkin Line. Tam też dostałam mały upominek:
- Mydełko w kształcie larwy, choć pewnie autor miał na myśli pszczołę...
- Próbki kremów do twarzy.
                                                            
Dodatki do gazet:
 - Próbki - Jakby mi było mało moich zapasów ;)
                                                                     
Małe uzupełnienie pędzlowych braków w sklepie z artykułami dla plastyków zaowocowało zakupem:
 
- Milan rozmiar 6 seria 641 - 2 sztuki - Będą idealne do aplikacji pomadek i błyszczyków.
- Renesans  rozmiar 2 seria 1006F - Do aplikacji eyelinera na linię rzęs.
- Milan rozmiar 4 seria 321 - Również do aplikacji eyelinera.
                                                                            
Jako, że postanowiłam zapuszczać włosy a nie lubię gdy mi się majdają wokół twarzy muszę je ujarzmiać. W tym celu zakupiłam:
- Spineczki - Jestem niszczycielką a tylko te jako tako trzymają mi włosy i jednocześnie wytrzymują dłużej niż kilka dni.
- Gumki - Moje włosy są niesamowicie śliskie więc wiązanie ich kończy się zmasakrowaniem (porozciąganiem i pozrywaniem) ogromnej ilości gumek i frotek dlatego często kupuję nowe. Te trzy rodzaje poleciła mi pani w sklepie jako najczęściej kupowane więc wzięłam na próbę.
                                                                                                                   
To już wszystko. Jak widzicie nie poszalałam zbytnio ale za to w listopadzie zapowiadają się spore wydatki ;)
Jak tam Wasze zakupy października?
Było oszczędzanie czy szaleństwa?

16 komentarzy:

  1. Żeby sprzedać gratis, to naprawdę trzeba być asem.. ;D
    Ciekawi mnie ten odtłuszczacz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie, zwłaszcza, że Pani sprzedawczyni drukowała naklejkę z ceną przy mnie...
      Mnie też ciekawi ale na razie nie mam co odtłuszczać :(

      Usuń
  2. Właśnie denkuję ten korektor do brwi Eveline, w przeciwieństwie do Delii bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię Delię ale może ten okaże się ideałem? ;)

      Usuń
  3. ciekawi mnie ten korektor do brwi Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  4. żadnej pielęgnacji? :D
    czekam na recenzję produktu z Sensique gdy bedziesz miała możliwość go poużywać (też mam straszny problem z paznokciami :/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic a nic ;) Zużywam zapasy ;)
      Mam nadzieję, że teraz będę już mogła wyrównać paznokcie i wreszcie go wypróbować. Jak tylko go dobrze przetestuję to pojawi się recenzja ;)

      Usuń
  5. Ja również nie szalałam w październiku, a listopad zapowiada się bardziej obficie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te pędzelki wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie to mydełko wygląda bardziej na gąsieniczkę niż pszczółkę ;) Jestem ciekawa jak się sprawdzi korektor do brwi z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że nie tylko ja mam takie skojarzenia ;) Też go jestem ciekawa ale puki co korektor w Wibo postanowił mnie w sobie rozkochać przed odejściem ;)

      Usuń
  8. Skromne te zakupy ;) Ze wszystkich produktów chyba odtłuszczacz do paznokci wzbudził u mnie największe zainteresowanie. Jak tylko doprowadzisz swoje szpony do porządku i będziesz mogła je malować, to koniecznie musisz podzielić się wrażeniami. Może to jest jakiś sposób na wiecznie odklejający się lakier od płytki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się ograniczać, zużywać i zbierać na lepsze kosmetyki ;)
      Jak na razie użyłam go raz i bez większego efektu ale miałam na paznokciach bazę, 2 warstwy lakieru, brokat i poshe więc to nie miało szans się trzymać ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...