sobota, 9 listopada 2013

Pudła z wozu, koniom lżej, czyli zużycia i wyrzutki: październik 2013

W tym tygodniu odpuściłam trochę blogowanie bo nagle pojawiło się milion spraw do załatwienia ale już wszystko ogarnęłam i wracam do Was z pełna paką pustych opakowań.
                                                                                
                                                                                         
Zdjęcia są niestety kiepskie bo jedyny słoneczny dzień spędziłam w pracy a koniecznie chciałam coś dla Was napisać.
Zapraszam :)
                                                                                 
Oznaczenia: JESTEM NA TAK, JESTEM NA NIE, SAMA NIE WIEM.
                                                                                                           
                                                                                     
1. Manila Bond Spirit - Nuty zapachowe wypisywałam TUTAJ. Zapach ładny z typu dziennych-codziennych ale nie do końca mi pasuje. Mam jeszcze jedną buteleczkę więc zużyję ale kolejnej nie kupię.
2. Applause Glam MAX Lip Gloss 516 - Użyłam go może 2 razy ale od początku miałam wrażenie, że śmierdzi pleśnią a na dodatek dziwnie się rozwarstwia i widać w nim coś zielonego. Boję się go nakładać wiec leci w kosz.
3. Paese Korektor Tuszyjący Przebarwienia 103 Beżowy - Recenzja KLIK. Przeterminował się i zaczął dziwnie pachnieć więc czeka go kosz.
4. Rimmel Eyeful Eye Glistener 700 Flaunt - Nie dotrwała nawet do pierwszego strugania nie mówiąc już o recenzji. Kupiłam ją w Pepco za ok.8zł i użyłam zaledwie kilka razy, a już się zepsuła i zaczęła okropnie śmierdzieć więc nie da się jej używać. Leci do kosza.
5. Versati Kredka do oczu czarna No 1. - Recenzja KLIK. Wreszcie się skończyła ;)
                                                                                    
                                                                              
6. Pharmaceris Puri-Sebostatic Pianka głęboko oczyszczająca do twarzy - Recenzja KLIK.
7. Ziaja tintin tonik antybakteryjny - Recenzja KLIK.
8. Dr Irena Eris VitaCeric Multi.Vit Energy Complex Emulsja energizująca Na dzień SPF 15 - Recenzja KLIK.

9. FlosLek Laboratorium Sun Care Pomadka ochronna do ust z filtrem UV - Recenzja KLIK.

                                                                                     
                                                                                   
10. Joanna kremowy żel pod prysznic Fruit Fantasy Brazylijska mandarynka - Spodziewałam się cudów i się zawiodłam. Zapach jest słaby i niezbyt mandarynkowy. Konsystencja jest gęsta ale słabo się pieni. Myje OK. Jest mało wydajny. raczej o nim zapomnę.
11. Johnson's baby Oliwka w żelu z rumiankiem - Pisałam o niej TUTAJ.
12. Venus Balsam po goleniu i depilacji Łagodzący olej kokosowy, masło pomarańczowe & witamina E - Pachnie owocowo ale niezbyt w moim guście. Całkiem nieźle nawilża, łagodzi podrażnienia powstałe po goleniu. Lekka konsystencja rozpuszcza się pod wpływem ciepłoty ciała. Bardzo mało wydajny.
13. Ziaja Żel do nóg kasztanowy - Zapach OK, nawilżanie też. Ma żelową ale nie spływającą konsystencję. Czy działa? Nie zauważyłam. Może trochę pomaga przy zakwasach ale myślę, że więcej dawał masaż, który wykonywałam przy aplikacji. Zużyłam żeby się go pozbyć. Nie kupie ponownie.
14. Dove Natural Touch dead Sea Minerals anti-perspirant - Recenzja KLIK. Zapach mi już trochę nie pasuje ale nadal świetnie się sprawdza.
15. Domowy Peeling - Wariacja na TEN temat. Uwielbiam domowe peelingi i będę je nadal robiła.
                                                                                  
                                                                                     
16. Silcare The Garden of Colour Sky Blue Wanilla - Recenzja KLIK.
17. Barwa Miss krem pielęgnacyjny do rąk z olejkiem silikonowym - Syntetyczny ale przyjemny zapach, lekka, szybko wysychająca konsystencja ale niestety bardzo słabe działanie. Krem nie nawilża a jedynie otacza dłonie sylikonową warstwą dającą wrażenie wygładzenia. Nie wrócę.
                                                                                 
                                                                                                                                               
18. Alterra Szampon nawilżający Granat i Aloes - Ładnie pachnie. Konsystencja jest trochę zbyt gęsta i glutowata. Dobrze się pieni i dobrze myje. Radzi sobie z olejami. Nadal będę sięgać po szampony tej marki chociaż niekoniecznie po tę wersję.
19. Alverde Olejek z dzikiej róży - Ładnie choć bardzo intensywnie pachnie. Dobrze nawilża i odżywia włosy. Łatwo się zmywa. Nie obciąża.
20. Uber Hair Maska intensywnie regenerująca do włosów - Ładny zapach. Gęsta wręcz kremowa konsystencja. Skład taki sobie. Czy nawilża? Nie wiem ale świetnie wygładza bez obciążania. Po jej użyciu włosy są miękkie i puszyste, łatwo się rozczesują oraz dobrze układają ale nie przetłuszczają. Można o nich powiedzieć, że są takie sexi niesforne. Byłoby super gdyby nie cena 75zł za 100ml a na moje krótkie włosy 25ml wystarczyła na trochę więcej niż 2 nałożenia.
                                                                                 
                                                                                       
21. Dr. Beckmann Mydełko do odplamiania - Świetne do odplamiania, mycia pędzli i prania jaja. Usuwa nawet bardzo mocne plamy - moje jajo jest idealnie białe! Zdecydowanie będe do niego wracać.
                                                                                 
                                                                                    
22. Noni Care Active-moisturizing & Care Rehydrating Mask Aktywnie nawilżająca maseczka do twarzy Intensive - Recenzja KLIK.
23. Gehwohl Fusskrem
24. Ziaja kremowe mydło z kaszmirem
25. Gerovital Plant Krem przeciwzmarszczkowy
26. Nivea Cellular Anti Age odmłodzenie skóry Krem na dzień
27. + 28. + 29. Dermedic Hydrain2 Krem nawilżający o przedłużonym działaniu
30. + 31. + 32. Barwa Siarkowa Moc Krem antybakteryjny matujący
33. + 34. + 35. Dermedic Hydrain3 Hialuro krem nawilżający o dogłębnym działaniu
36. Elizabeth Arden Skin Balancing Exfoliating Cleanser
37. Elizabeth Arden Optimizing Skin Serum
38. Elizabeth Arden Skin Balancing Lotion Sunscreen SPF 15
39. Genoscope Krem Serum2h na noc - Łagodnie pachnie, ma przyjemną gęstą ale nie ciężką konsystencję. Dobrze nawilża ale dla sucharków może to być za mało. Po jego użyciu widać, ze skóra jest szczęśliwa ale cudów nie robi. Podejrzewam go o mocne niwelowanie zaczerwienień ale nie mam pewności. Zaciekawił mnie.
40. Bioderma Sensibio AR Anti-Redness cream
                                      
To już wszystko :)
Jak widzicie nieźle mi poszło i jestem dumna zwłaszcza z ubytku próbek :)
A jak tam Wasze zużycia?

14 komentarzy:

  1. fiu fiu nazużywałaś się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedawno zastanawiałam się nad pianką Pharmaceris

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nic z tej listy, ładne denko "D

    OdpowiedzUsuń
  4. Spore zużycia :) Miałam szampon granat i aloes dosyć przyjemny ale wolę wersję papaja i migdały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak samo wyszło ;) Ja tez wolę inne wersje szamponów Alterra.

      Usuń
  5. świetne denko! :)
    bardzo lubię produkty z Ziaji, muszę wypróbować ten tonik :) i jakie zużycie próbek, wow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy go wypróbujesz bo już jakiś czas temu go wycofali a mi zostały tylko zapasy.
      Męczę te próbki jak tylko mogę, żeby się ich pozbyć ;)

      Usuń
  6. Chyba co wpis Ci to powtarzam, ale ilość zużywanych przez Ciebie próbek i miniaturek mi imponuje, tym bardziej, że masz, a raczej miałaś ich AŻ TYLE ;) No i muszę złożyć Ci gratulacje z okazji zużycia tej nieszczęsnej oliwki J&J ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem i mam nadzieję, że listopad będzie ostatnim miesiącem, w którym będziesz coś takiego pisała ;) Szczerze mówiąc mam już dość ciągłego używania próbek i chciałabym wreszcie zabrać się za jakiś normalny, pełnowymiarowy krem.
      Dziękuję :) Mam nadzieję, że już z żadnym kosmetykiem nie będę się tak męczyła jak z nią.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...