środa, 12 lutego 2014

Drugie spotkanie bloggerek w Suchej Beskidzkiej

8 lutego 2014r. odbyło się drugie spotkanie bloggerek w pizzerii 102 w Suchej Beskidzkiej, w którym udział wzięło 18 wspaniałych osób :)
                        
                     
pigeonsbeautyblog.blogspot.com
kosmetyczneszalenstwo.blogspot.com
malinowe-cegly-kosmetycznego-zycia.blogspot.com
kascysko.blogspot.com
balbinaogryzek.blogspot.com 
czytamysobie.blogspot.com
  berypassions.blogspot.com
ewelinamakeup.blogspot.com
wkuferku.blogspot.com
elaree.blogspot.com
moje-kosmetyki-byn.blogspot.com 
testujemykosmetyczki.blogspot.com
rainbow-above-me.blogspot.com
sexiprzygodazwizazem.blogspot.com
kosmetykoholizm.pl
strawberry-blog.pl
luksuszagrosze.blogspot.com
oraz nasza wspaniała organizatorka:
rudaa12.blogspot.com
                      
Po oficjalnym rozpoczęciu i powitaniu przyszła pora na coś pysznego:
                              
A potem pogawędkom nie było końca ;)
   
   
   
   
   
               
 Na koniec odbyło się rozdanie upominków, które pokażę Wam w innym poście :)
Natomiast tutaj bardzo dziękuję Kornelii za zorganizowanie tego wspaniałego spotkania i zaproszenie.
Dziękuję również pozostałym dziewczynom za miłe rozmowy i świetną atmosferę :)
Mam nadzieję, że uda nam się jeszcze nie raz spotkać i miło spędzić czas.
Pozdrawiam :*

8 komentarzy:

  1. Kornelia zawsze organizuje idealne spotkania!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spotkanie było w moim rodzinnym mieście, szkoda, że nie wiedziałam ... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo :) i nawet mój pyszczek ktoś uwiecznił nie wiem kiedy :P Cieszę się, że udało mi się Was poznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na takich spotkaniach nigdy nic nie wiadomo ;) Mnie też uwiecznili jak wcinam pizze ;)
      Ja również się Cieszę, że mogłam się z Wami spotkać :)

      Usuń
  4. 'Coś pysznego' przepysznie wygląda ;) Czemu ja Cię tu nie widzę na żadnym zdjęciu z wyjątkiem grupowego? ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...