poniedziałek, 17 lutego 2014

Upominki ze spotkania bloggerek :)

O wspaniałym spotkaniu, które odbyło się w Suchej Beskidzkiej już Wam pisałam a teraz czas pokazać, czym zostałyśmy na nim obdarowane.
Zapraszam :)
                           
Subrina Recept i Make Me Bio:
  • Subrina Recept Strong Hair Lotion Przeciw wypadaniu włosów
  • Subrina Recept Strong Hair Szampon przeciw wypadaniu włosów
  • Make Me Bio Featherlight Lekki krem dla skóry tłustej i mieszanej
                              
Eveline:
  • Argan Oil Intensywnie nawilżający balsam do ciała pod prysznic
  • Slim Extreme 4D Argan Oil Termoaktywne serum Wyszczuplające Antycellulit
                    
Soraya:
  • Piękne Ciało Milkberry So Fresh! Żel pod prysznic Love Me Formula Malinowa Obsesja
  • Piękna Cera Soft So Pretty Peeling orzechowo-morelowy
  • Hialuronowy Mikrozastrzyk Natychmiastowe Wygładzenie Serum 100% Przeciwzmarszczkowy koncentrat kwasu hialuronowego
  • Hialuronowy Mikrozastrzyk Przeciwzmarszczowe Nawilżanie Hydro-Energia 30+ Wygładzajacy krem z transdermalnym kwasem hialuronowym
                          
Flos Lek:
  • Natural Body Balsam do ciała Opuncja Biała herbata
  • Żel do powiek i pod oczy z luteiną i świetlikiem lekarskim
  • Winter Care krem tłusty do cery z problemami naczyniowymi
  • Winter Care Pomadka ochronna do ust
                             
Lakiery do paznokci:
  • Eveline Mini Max 374
  • Eveline Mini Max 843
  • Eveline Mini Max 844
  • Eveline Mini Max 847
  • Eveline Mini Max 848
  • Eveline Mini Max 375
  • Eveline Mini Max 860
  • Pierre Rene Top flex |No 261 Pomelo
  • Paese 340
                                                            
Oczy:
  • Pierre Rene Lash Precision Maskara
  • Paese Linea Automatic Eyeliner 453 Plum Glam
  • Miyo 2 in 1 Eyeliner & Shadow Black Maniac!
  • Rimmel Scandaleyes Rockin' Curves
  • Rimmel Scandaleyes Eye Shadow Paint 005 Golden Bronze
                             
Twarz:
  • Miyo Sun Kissed Matt Brozning Powder
  • Soraya Make Up HD Matujący Self Adaptor  01 Beż
                                    
Usta:
  • Paese Lipstick with Argan Oil 54
  • NYX Mega Shine Lip Gloss LG 160 Tea Rose - Prezent od mojej tajemniczej Śnieżynki - idealnie trafiony. Dziękuje bardzo :)
Cieszę się ogromnie bo żadnego z tych kosmetyków jeszcze nie miałam wiec z przyjemnością zabiorę się za testowanie.
Na koniec jeszcze raz dziękuję Kornelii za zorganizowanie wspaniałego spotkania i upominków :)

12 komentarzy:

  1. Super prezenty, teraz nic tylko sobie testować i poznawać te wszystkie nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny raz napisze, że żałuję, iż mnie nie było. Przy okazji odwiedziłabym moich rodziców ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, żeby Ci się udało następnym razem :)

      Usuń
  3. Mam serum i jestem zadowolona, nawet bardzo. Nawilżenie mega, wygładzenie widoczne gołym okiem. Skóra twarzy jest jakby bardziej napięta. Warto spróbować. :) :) Kosmetyk stosuję rano i wieczorem na oczyszczoną twarz, szyję i dekolt. Jest przeźroczysty i półpłynny, jednak dobrze się nakłada. Wystarczy cienko pokryć skórę. Kosmetyk szybko się wchłania, lekko napina skórę i mam wrażenie jakby ją matowił. Daje poczucie komfortu i bez problemu za niecałą minutę można wklepać krem. Skóra jest dobrze nawilżona, gładka i nie powoduje uczucia ściągania. Nie podrażnia i nie uczula, a opakowanie jest bardzo poręczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super ;) Moje obecne serum zbliża się już do dna więc niedługo się za niego zabiorę :)

      Usuń
  4. :-)

    Będziesz miała co testować! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet Eveline zrobiło balsam pod prysznic. Masakra...
    Jestem ciekawa produktów przeciw wypadaniu włosów. Pierwszy raz mam okazje je widziec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eveline robi wszystko co nowe i modne ale muszę przyznać, że skład to ten balsam ma o niebo lepszy niż Nivea.
      Ja też jestem ich ciekawa bo nigdy o nich nie słyszałam ;)

      Usuń
  6. Uwielbiam wszelkie mazidła i zapachy które mają w sobie herbatę, więc troszkę zazdroszczę możliwości stosowania balsamu FlosLek ;) Przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...