czwartek, 1 września 2011

Bambus i trwawa cytrynowa;)

Wellness & Beauty 
żel pod prysznic
Trawa Cytrynowa i Bambus

OBIETNICE PRODUCENTA i SKŁAD:

MOJE WRAŻENIA:
ZAPACH: Piękny i bardzo orzeźwiający. Żel rzeczywiście pachnie trawą cytrynową i bambusem - rewelacyjnie odpręża i pobudza:)
KONSYSTENCJA: Mega gęsta ten żel to już prawie galaretka;)
OBIETNICE PRODUCENTA: Spełnione tylko w kwestii pobudzenia. Niestety chociaż żel obiecuje nawilżenie to nie tylko nie nawilża ale nawet mam wrażenie, że wysusza:(
WYDAJNOŚĆ: Mała:( Żel bardzo słabo się pieni a piana jest taka tępa i nie daje poślizgu więc trzeba go dużo wyciskać na gąbkę.
SKUTKI UBOCZNE: Trochę wysusza skórę.
OPAKOWANIE: Standardowa butla z praktycznym korkiem.Plastik jest przezroczysty dzięki czemu widać ile żelu jeszcze zostało. Łatwo ją postawić na zakrętce co ułatwia wydobycie produktu chociaż i tak jest to mocno utrudnione przez konsystencję.
POJEMNOŚĆ: 200ml
DOSTĘPNOŚĆ: drogerie, internet
CENA: około 7zł ale w promocjach taniej
OCENA: 4/6
 
Podsumowując: Zapach rewelacyjny jednak zdecydowanie pod względem pielęgnacji ten żel jest najgorszy z całej serii W&B. Mam jeszcze jeden zapach w zapasie ale na więcej się nie skuszę. 
Czas testować inne żele innych firm;)

5 komentarzy:

  1. Nie przepadam za orzeźwiającymi zapachami żeli, więc nie jest mi żal, że trochę wysusza ;) Ale inne żele z tej serii które miałam pachną naprawdę rewelacyjnie, także polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że skuszę się na ten zapach w przyszłe wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musi pachnieć genialnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musi mieć piękny zapach. Lubię takie orzeźwiające zapachy :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...