piątek, 23 września 2011

Sezon na gruszki:)

Na samym początku tej recenzji pragnę Was zapewnić, że wiem, iż jestem dorosła i posiadam już dowód osobisty a osiemnaste urodziny obchodziłam już kilka razy;)
Bobini
3w1
szampon
żel pod prysznic
płyn do kąpieli
gruszka z wyciągiem z rumianku

OBIETNICE PRODUCENTA i SKŁAD:

MOJE WRAŻENIA:
ZAPACH: Cudowny, obłędny, nieziemski i gruszkowy:) Prawdziwie gruszkowy. To cudeńko pachnie prawdziwymi, soczyście dojrzałymi, ociekającymi sokiem gruszkami. No obłęd:) Szkoda tylko, że ten zapach nie utrzymuje się na skórze.
BARWA: Biała ale pół transparentna z perłowym połyskiem.
KONSYSTENCJA: Dosyć rzadka i lejąca. Jak taki rzadki kisiel.
OBIETNICE PRODUCENTA: Używałam na wszystkie trzy sposoby. Jako szampon - dobrze myje, włosy są doskonale oczyszczone, puszyste, lekkie i miękkie ale niestety wywołuje łupież (chociaż nie mogę w pełni stwierdzić w jakim stopniu, bo przy zmianie szamponu zawsze mam łupież, a tego cudeńka nie stosowałam regularnie tylko 2-3razy w ramach zastępstwa). Jako płyn do kąpieli trochę za słabo się pieni ale piana utrzymuje się przez całą kąpiel. Jako żel pod prysznic dobrze się pieni na gąbce i nadaje jej dobry poślizg na ciele. Ogólnie nie wysusza skóry i zmiękcza ją. Dokładnie myje bez podrażniania.
WYDAJNOŚĆ: Dosyć dobra.
SKUTKI UBOCZNE: Wywołuje łupież.
OPAKOWANIE: Plastikowa butla z praktycznym korkiem. Nie jest przezroczysta a do tego cała oklejona jest kolorową folią więc nie widać ile kosmetyku jeszcze zostało.
POJEMNOŚĆ: 400ml
DOSTĘPNOŚĆ: drogerie, internet
CENA: Około 7zł a w promocji jeszcze mniej.
OCENA: 4,5/6
 
 Podsumowując: Może nie jest to kosmetyk idealny ale i tak będę je kupować ze względu na zapach no i dlatego, że rewelacyjnie sprawdzają się na basenie;) Idealny dla wszystkich fanów owocowych zapachów w łazience;)

3 komentarze:

  1. Mmm, stosowałam te szampony jako dziecko, uwielbiałam ich zapachy! I Schauma dla dzieci. Cudowne, aż mam ochotę sobie jakiś kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę a mysłałam ze masz z 13 lat :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, jak wywołuje łupież to dziękuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...