piątek, 9 września 2011

Perwsza współpraca:)

Wczoraj, po powrocie z pracy, przeglądając pocztę, ku mojemu ogromnemu zaskoczeniu i nie ukrywam, że również zadowoleniu, odkryłam maila od Pani Justyny, Marketing Managera portalu dla kobiet Ladiva.pl z propozycją współpracy.
Oczywiście wyraziłam zgodę i dlatego od dzisiaj możecie "Lubić" moje posty oraz znaleźć mojego bloga na tymże portalu, a ja mogę się cieszyć pierwszą współpracą mojego bloga.
Życzę miłego czytania i mam nadzieję, że przyszłe posty będą się Wam podobać nawet bardziej niż dotychczasowe:)

4 komentarze:

  1. też dostałam taką propozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te e-maile zostały wysłane chyba do wszystkich bloggerek. :) Mnie ta strona jednak nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te maile nie zostały wysłane do wszystkich.
    Dlatego gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...