sobota, 24 września 2011

Rooibos i jeżyna;)

Essence
Balsam do rąk 24h ochrona
rooibos & jeżyna

OBIETNICE PRODUCENTA i SKŁAD:

MOJE WRAŻENIA:
ZAPACH: Słodki, jeżynowy ale też trochę sztuczny. Piękny i bardzo intensywny. Długo utrzymuje się na dłoniach. Nie nadaje się do stosowania w środkach transportu dla osób cierpiących na chorobę lokomocyjną;)
BARWA: W opakowaniu biały ale na rękach krem jest bezbarwny.
KONSYSTENCJA: Gęsta. Krem ma zwartą konsystencję jednak rozpuszcza się pod wpływem ciepła. Bardzo szybko się wchłania i chociaż pozostawia warstwę ochronną to nie jest ona tłusta ani lepka.
OBIETNICE PRODUCENTA: No cóż... Tutaj krem nie za bardzo się spisuje. Mam bardzo wymagające dłonie i mało, który krem potrafi zaspokoić ich potrzeby więc dla mniej wymagających może być dobry. Mam wrażenie, że wcale nie nawilża ani nie regeneruje skóry dłoni a jedynie pokrywa je warstwą sylikonu, który daje wrażenie natłuszczenia ale pod spodem skóra nadal woła pić. Ochronna warstwa pozostaje na rękach od nałożenia do umycia więc po kontakcie z wodą konieczne jest ponownie nałożenie kremu.
WYDAJNOŚĆ: Dosyć dobra. Wystarczy odrobina aby pokryć całe dłonie.
SKUTKI UBOCZNE: To co było suche zostaje suche:(
OPAKOWANIE: Plastikowa tubka z praktycznym korkiem. Biała z fioletową grafiką. Nie jest przezroczysta więc nie widać ile kosmetyku jeszcze zostało.
POJEMNOŚĆ: 75ml - idealna do torebki:)
DOSTĘPNOŚĆ: już niedostępny - edycja limitowana
CENA: 5zł
OCENA: 2,5 (3,5)/6
  
Podsumowując: Sam w sobie krem nie jest rewelacyjny ale dobrze sprawdza się poza domem gdzie nie można sobie pozwolić na tłustą warstwę na rękach a szybkość wchłaniania i tworzenie ochronnej warstwy ma bardzo duże znaczenie.

6 komentarzy:

  1. w takim razie przyda sie w sam raz na zimę.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, ze poza zapachem niewiele ma do zaoferowania

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już mam swój kremowy kwc więc nie szukam dalej;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spotkałam tego kremu, pewnie szybko się rozeszła ta edycja...

    OdpowiedzUsuń
  5. nie widziałam u siebie produktów pielęgnacyjnych essence, szkoda! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...