piątek, 23 września 2011

Tradition de Hammam

Yves Rocher
Tradition de Hammam
Maseczka z glinką marokańską do twarzy i włosów

OBIETNICE PRODUCENTA: Maseczka z glinką marokańską oraz olejkiem arganowym z upraw ekolgicznych zapewnia oczyszczoną, promienną skórę oraz sprzężyste, jedwabiście lśniące włosy.
Opis pochodzi ze strony: www.yves-rocher.com.pl
SKŁAD:

MOJE WRAŻENIA:
ZAPACH: Piękny, słodki i orientalny.
BARWA: Brązowego błotka;)
KONSYSTENCJA: Dosyć rzadkiego błotka. Dobrze się rozprowadza ale jest tępa w dotyku. Maska zawiera twarde drobinki, którymi można wykonać peeling.
OBIETNICE PRODUCENTA: Te dotyczące skóry są spełnione chociaż nie ma ich zbyt dużo. Po użyciu tej maseczki skóra jest zaczerwieniona ale widocznie rozpromieniona i oczyszczona. Drobne niedoskonałości znikają a większe szybciej się goją. Maska również zmniejszała błyszczenie strefy T.
Na włosy jej nie stosowałam więc nie mam pojęcia jak na nich sprawdza się maska.
WYDAJNOŚĆ: Dosyć dobra.
SKUTKI UBOCZNE: Szczypie po nałożeniu jednak po dłuższej chwili przestaje. Wydawało mi się, że ta maska mocno drażni skórę ale teraz używam innej glinki i już wiem, że to było coś w typie "trochę piecze".
OPAKOWANIE: Plastikowa tubka stawiana na zakrętce. Nie ma praktycznego otwarcia więc
POJEMNOŚĆ: 30ml
DOSTĘPNOŚĆ: sklepy Yves Rocher
CENA: Pełnowymiarowe opakowanie 100ml kosztuje 50zł, mini wersję dostałam gratis do zakupów.
OCENA: 4/6
 
 Podsumowując: Uczucie pieczenia nie przypadło mi do gustu ale kosmetyk jest bardzo przyjemny, a do tego może nam zastąpić również peeling więc będzie w sam raz na dłuższe wyjazdy.

1 komentarz:

  1. Jest rewelacyjna na włosy i twarz, ale koleżanki mówiły że przetłuszcza włosy, nadaje się więc bardziej dla suchych włosów. :)
    Gosia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...