piątek, 22 czerwca 2012

STEP: Monochrome make up:)

Muszę przyznać, ze straszliwie długo zabierałam się za tego posta ale w końcu wczoraj się zmobilizowałam, zrobiłam makijaż i dzisiaj już jest:)
Zatem zapraszam na makijaż monochromatyczny krok po kroku:)

SKŁADNIKI:
Twarz:
Max Factor Xperience Beige Linen 50
Paese Korektor Tuszujący Przebarwienia 103 Beżowy
Astor Mattitude Powder
Inglot Róż do policzków 42
Collection 2000 Shimmer&Shade 3 Just peachy!
Usta:
Inglot Pomadka do ust 111
Oczy:
Baza Art Deco
Inglot Róż do policzków 42
Collection 2000 Shimmer&Shade 3 Just peachy!
Delia Glamour Fashion Eyebrows Gel Corector 3 in 1
Clinique Hight Impact Mascara 01 Black

Jak już mamy wszystko to do dzieła;)
Na początek nakładamy bazę pod cienie, podkład, korektor i puder żeby przygotować buźkę do dalszych działań;) Dwie minutki i gotowe:
Następnie nakładamy róż do policzków w zewnętrznym kąciku oka w postaci plamki:
Po czym rozcieramy do wewnętrznego kącika tak aby uzyskać gradację koloru i osiągnąć taki efekt:
Możemy również odrobinę podkreślić zewnętrzny kącik dolnej powieki ale nie jest to konieczne.
Następnie doświetlamy wewnętrzne kąciki oczu przez nałożenie rozświetlacza:
Na koniec podkreślamy brwi - ja mam je dość mocne więc ograniczam się jedynie do utrwalenia ich oraz tuszujemy rzęsy. Ot i makijaż oczu gotowy:
Jak już mamy oczka to podkreślamy poliki tym samym różem co oczka. Ja lubię nakładać róż trochę poniżej kości policzkowych coby odrobinę wyszczuplić twarz:
Jak już mamy róż to rozświetlamy szczyty kości policzkowych rozświetlaczem, który nakładaliśmy w wewnętrznych kącikach oczu:
Na koniec podkreślamy usta pomadką w kolorze identycznym jak róż:
Ot i voila, cały makijaż gotowy:
 Jak się wam podoba?
Ja bardzo lubię ten makijaż zwłaszcza jak się gdzieś śpieszę i nie mam czasu na malowanie bo makijaż jest na prawdę niesamowicie szybki i łatwy w wykonaniu.

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. O tak:) Czasami wzmacniam go też czarną krechą ale zdecydowanie bardziej wolę go w tej wersji:)

      Usuń
  2. a mnie się podobają bardzo policzki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie tylko brakuje mi jednego- uśmiechu :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nie potrafię się uśmiechać do zdjęć, które sobie sama robię... Głupio się wtedy czuję;)

      Usuń
  4. Ja, gdy się spieszę to wychodzę z domu nawet bez tuszu do rzęs :)
    Gosia ma rację - uśmiechnij się ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo naturalny :D No i łatwy w wykonaniu :) Ale uśmiech poproszę następnym razem, bo go brakowało :D

    OdpowiedzUsuń
  6. super kolor wyszedl na policzkach :) ja rowniez zawsze nakladam bronzer pod kosciami policzkowymi zeby sie wyszczuplic:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam wszystko co nie jest rozświetlaczem ładuję pod kości;

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...