wtorek, 19 czerwca 2012

Wszyscy mają Blogbox, mam i ja!

Wczoraj dokładnie o godzinie 18.43 (tak dobrze czytacie: o godzinie osiemnastej czterdzieści trzy) przyjechał do mnie listonosz. Strasznie byłam zaskoczona ponieważ zazwyczaj zjawia się przed godziną 16-tą więc się go już nie spodziewałam. Poleciałam do niego jak na skrzydłach i z radością odebrałam jeszcze, dosłownie "gorącą" paczuszkę:)
Domyśliłam się, że to Blogbox więc rzuciłam się na niego z nożem do tapet jak wygłodniały wilk na swoją ofiarę;) Byłam tak roztrzęsiona a paczka tak dokładnie zapakowana, że zmagałam się z nią dłuższą chwilę ale gdy już uporałam się ze zwojami taśmy klejącej drżącymi rękami odsunęłam papier i oto jaki widok ukazał się moim oczętom:

W masie kolorowych piórek i papieru oraz przepasane czarnymi wstążeczkami, które przywiodły mi na myśl wstążeczki z zapachów Sisley, ukryte były same smakowitości i słodki, ciasteczkowy liścik od nadawcy:)

Nadawcą paczuszki okazała się Burn z bloga: Kosmetyczny Kuferek Burn:)
Dziękuję kochana za wspaniałą niespodziankę:*

 W paczuszce znajdowały się trzy pełnowymiarowe produkty oraz trzy próbki:)
Jako pierwsze i największe moim oczom ukazało się:
DAX Cosmetics Perfecta SPA Wygładzające Masło do Ciała Marcepan + omega-6.
Produkt w pełni trafiony bo jestem ogromną, wręcz maniakalną fanką i zajadaczką marcepanu a na dodatek nie miałam jeszcze przyjemności testować tego specyfiku. Sięgnę po niego z przyjemnością i to najszybciej jak się da;)

 Jako kolejny, tym razem ze względu na kolor moją uwagę przyciągnął:
ESSENCE A New League Lip Tint 01 My Retro Racket's Red
 Również w 100% trafiony zakup bo uwielbiam wszelakie czerwoności na ustach:) Już czuję, że się polubimy;)

W samym rogu leżał sobie cichutko zupełnie niepozorny, w czarnym pudełeczku hit paczuszki:
INGLOT Róż do policzków 47
 Po otwarciu pudełeczka najpierw się przeraziłam a następnie zachwyciłam i oniemiałam z wrażenia. Róż okazała się być koloru wściekłego koralu, czego niestety nie udało mi się uchwycić na zdjęciach i wyszło po prostu różowo. Sama na pewno nie kupiłabym sobie tego różu bo zawsze sięgam po bardziej zachowawcze kolory ale i tak niesamowicie mi się podoba:) Myślę, że będzie się świetnie sprawdzał jako cień do powiek a w jesienne i zimowe dni rewelacyjnie ożywi buzię i nada jej promienności:) No cud, miód i paczka orzeszków;)

Próbeczki, które dostałam to:
ZIAJA Maska anty-stress z glinką żółtą każdy rodzaj skóry - Jeszcze nie miałam okazji jej wypróbować więc bardzo chętnie po nią sięgnę:)
Euphoria Calvin Klein - Znam już ten zapach i pomimo mojej wielkiej wybredności nie "gryziemy" się dlatego bardzo chętnie jeszcze kilka razy się nim psiknę;)
GUAM  Dren fangocrema - Krem Drenujący - Nie tylko nie próbowałam ale nawet nie słyszałam o tym specyfiku dlatego tym chętniej go w siebie wsmaruję:)

Jestem niesamowicie zadowolona z paczuszki, którą otrzymałam i zdecydowanie zachęcona do dalszego udziału w kolejnych edycjach:)
Dziękuję Obsession za tak wspaniałą inicjatywę:)

18 komentarzy:

  1. róż bardzo ładny i masło musi cudownie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa zawartość :) Róż Inglot wygląda bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a te pióra to z jakiego ptaka? ;) róż śliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia ale to na pewno jakiś bardzo rzadki i niesamowicie kolorowy okaz;) Dobrze, że teraz lato to nie zmarznie jak będzie goły śmigał po świecie;)
      Róż jest cudowny:)

      Usuń
    2. to pokaż ten róż na policzku :)

      Usuń
    3. Biorąc pod uwagę mój ostatni brak mobilizacji do czegokolwiek to nie takie hop siup będzie. Na dodatek coś mnie znowu wypryszcza:(

      Usuń
    4. yyy, to na łapie pokaż, byleby nie męskiej ;)

      Usuń
    5. Wykaż trochę cierpliwości. Nie mogę pisać o wszystkim na raz bo później zabraknie mi tematów:P

      Usuń
  4. Fajne te piórka :) Zawartość jak najbardziej na TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie pyszności :D No tylko pozazdrościć ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba box ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Same pysznosci tak na prawde :) Jeden z lepszych blogboxów :)
    Pozdrawiam, Klaudia :)
    Zapraszam na nowa notke :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...