poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Drogocenne kamyki

Nie jestem fanką brokatów, zwłaszcza jeżeli przychodzi do ich zmywania, jednak nie można im odmówić uroku, dlatego co jakiś czas lądują na moich paznokciach. Czasami solo a czasami jako top dlatego dzisiaj będzie o takim gagatku.
Zapraszam :)
                                                    
Rimmel
Precious Stones
002 Ruby Crush
                                                                                
 Jak widać na zdjęciu pędzelek jest krótki, zaokrąglony i bardzo szeroki. Nabiera ogromną ilość lakieru, który trzeba wycierać o brzeg buteleczki i o ile przy normalnej emalii byłby ok, tak przy brokacie się nie sprawdza bo dokładne i równomierne rozprowadzenie lakieru jest utrudnione.
                                                                                       
                                                                  
 Sam lakier ma piękny kolor i składa się na niego bezbarwna baza, drobniutki czerwony brokacik i duże brokatowe srebrne kółka. Do ładnego pokrycia paznokcia potrzeba dwóch warstw bo przy jednej widoczne są prześwity. W przypadku używania go jako topu jedna warstwa spokojnie wystarczy. Wykończenie to oczywiście shimmer.
 W opakowaniu i jeszcze mokry lakier prezentuje się wspaniale i pięknie błyszczy. Niestety jednak w trakcie wysychania lekko matowieje i konieczne jest pociągnięcie go nabłyszczającym topem. Na zdjęciach widoczny jest efekt jaki daje lakier pociągnięty warstwą Poshe.
Nakładane warstwy nie muszą być grube dla uzyskania ładnego efektu dlatego jest bardzo wydajny.


 W opakowaniu konsystencja jest płynna ale nie lejąca, nie spada kroplami z pędzelka. Trzeba dokładnie wymierzyć ilość nabranego lakieru i starannie go rozprowadzić pędzelkiem gdyż nie rozpływa się ani nie poziomuje na paznokciu przez co pozostawia lekko chropowatą powierzchnię. Od nałożenia pozostaje na swoim miejscu i nigdzie nie migruje. Niestety w trakcie nakładania gdy buteleczka jest otwarta emalia dosyć szybko gęstnieje przez co coraz trudniej się ją nakłada.
Schnie błyskawicznie i nie trzeba mu wysuszacza.

                                    
POJEMNOŚĆ: 8ml
DOSTĘPNOŚĆ: Drogerie i internet.
CENA: Około 15zł
                                                 
Podsumowując: Ciekawy wakacyjno-imprezowy lakier do stosowania zarówno solo jak i jako top. Ożywia manicure i pięknie odbija światło jednak bez nabłyszczającej emalii wykańczającej się nie obejdzie.

8 komentarzy:

  1. rzeczywiście super!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te lakiery są dostępne w naszych drogeriach? Jakim cudem nie widziałam tych lakierów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak są dostępne (sprawdzałam nawet w sieci i wiele osób je kupiło stacjonarnie). Może po prostu nie zwróciłaś na nie uwagi?

      Usuń
  3. Ten lakier kojarzy mi się ze Bożym Narodzeniem, albo sylwestrową imprezą ;) Przecudowny jest i strrrasznie Ci go zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziwo mi się jakoś świątecznie nie kojarzy ;) W takim razie muszę go pilnie strzec przed Tobą ;)

      Usuń
  4. Bardzo podobała mi eis drga wersja tego lakieru, jeśli dobrze pamiętam- czarna lub granatowa. Trochę na nią chorowałem ale koniec końców odpuściłem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio widziałam ją w sklepie ale jakoś mnie nie przekonała do siebie i jej nie kupiłam.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...