czwartek, 8 sierpnia 2013

Jak do mnie trafić? vol.3

Czyli kolejna część Googlowych kwiatków ;)
                                                                         
                                                                                     
SEKSUALNIE:
intymna przygoda z wizażystką - może być kolorowa ;)
sexi dziewczyna wizaz - wszystkie wizażystki są sexi ;)
wizaz intymnie - jakieś fryzury, makijaż czy może brokat? ;)
sexi mlutki - może nie będę wnikała w szczegóły... ;)
                                                            
PODRÓŻNICZO:
wycieczki z firmy loreal do egiptu - nie odmówiłabym gdyby mi zaproponowali ;)
                                                       
HAND MADE:
rozjaśnianie podkładu kremem nivea - nie próbowałam ale może się sprawdzić na bezproblemowych cerach
                                             
 APETYCZNIE:
zmysłowe sexi lody - może jakiś orientalny smak by się sprawdził? ;)
na deser coś sexi - mogą być lody albo czekoladki ;)
sexi czekoladki - najlepiej w romantycznej scenerii...
                                                                   
GADŻECIARSKO:
nakladka na usta - taka powiększająca czy zmieniająca ich kształt? a może po prostu o szminkę chodzi? ;)
stób pod szlifierk - poproszę o bardziej konkretne dane...
baza spineczki na zatrzesk - ale wymagania, mi tam byle jakie spinki wystarczają, grunt, żeby z włosów nie spadały ;)
                                             
KOSMETYCZNIE:
miniaturki darmowych próbek dladzieci - miniaturki próbek? przecież to nawet na 1 użycie nie wystarczy... no chyba że dziecko jest jakieś miniaturowe albo to tylko próbka ;)
kredki do malowania twarzy w drewnie - myślałam, ze w drewnie to się rzeźbi a nie maluje kredkami... o ja biedna niedoinformowana... ;)
                                             
URODOWO:
jestem bladziochem, jak się opalić - może wystarczy wyjść na słońce...
                                        
ZAGUBIENI W CYBERPRZESTRZENI:
http://sexikasia.blogspot.com - zdecydowanie to nie ten adres ;)
                                                            
To już wszystko :)
Jak widać lato obfituje w kwiatki więc niedługo pewnie pojawi się kolejny post ;)
A jak tam Wasze wyszukiwania?
Jest spokojnie czy wakacyjne szaleństwo trwa?

9 komentarzy:

  1. W tym miesiącu wyjątkowo owocnie :D Aż nie wiem jak to skomentować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie upały poszerzają horyzonty ;)
      Mnie też miejscami brakował słów ale jakoś się z tym uporałam ;)

      Usuń
  2. Może tam miało być "sexi młódki"? xD Wyszukiwania pierwsza klasa ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe ale ja jednak wolę nie wnikać w to "co autor miał na myśli" ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...