piątek, 2 sierpnia 2013

Zakupy: lipiec 2013

Lipiec już za nami więc czas na kolejny post podsumowujący miesiąc. Tym razem zakupy ;)
Zapraszam :)
                                             
Na początek największe zaskoczenie miesiąca VIVO Cosmetics:
 - Baked Shimmer Palette "Paparazzi" - Cienie i róż mają niesamowitą konsystencje. Świetnie się nakładają i blendują a przy tym są nie do zdarcia :)
 - Colour Stain Lip Crayon "Thing Called Love" - Obłędnie pachnie miętą pieprzową, która mi przypomina dzieciństwo. Świetnie się nakłada i długo trzyma. Tylko kolor jest zupełnie inny ale i tak całkowicie trafia w mój gust :)
 - Matte Lipstick "Pink Sweetie" - Barbiowy róż na specjalne humory ;)
Całe zamówienie kosztowało mnie 35,76zł a kosmetyki są rewelacyjne i nawet żałuję, że nie zamówiłam więcej ;)
                                                        
Wizyta w Rossmannie:
 - Sun Ozon Spray Przeciwsłoneczny dla dzieci LPF 50 - Cena: 26,49zł. Sprawdza się całkiem całkiem ale pupy nie urywa ;)
 - Bye Bye Mosqiuto - Cena: 6,99zł. Komarów jest u mnie dostatek więc czasami się przydaje ;)
 - Dove Natural Touch Dead Sea Minerals Anti-Perspirant - 2sztuki - Cena: 6,99zł za sztukę. Jakiś czas temu spisywały się u mnie świetnie więc postanowiłam powtórzyć zakup.
 - Dove Original Anti-Perspirant - Gratis do zakupów. Jeszcze nigdy go nie miałam więc stwierdziłam, że nie zaszkodzi wypróbować ;)
                                             
 Promocje w Naturze:
 - Essnece LE The Twilight Saga Breaking Dawn Part 2 Pigments "02 Alice had a vision - again" - Cena: 2,49zł.
 - Essnece LE The Twilight Saga Breaking Dawn Part 2 Pigments "03A piece of forever" - Cena: 2,49zł
 - Essnece LE The Twilight Saga Breaking Dawn Part 2 Pigments "01 Jacob's protection" - Cena: 2,49zł
- Essence Pigments "09 Be my brightsmaid" - Cena: 6,59zł
- Catrice LE Cucuba Loose Eyeshadow "C03 Salsa Cubana" - Cena: 3,99zł
 Są śliczne a do tego niedrogie więc nie mogłam się im oprzeć ;)
                                                              
Pędzelki:
 - W7 01 Eyeshadow brush - Cena: 4,99zł.
- Essence Gel eyeliner brush - Cena: 4,99zł. Świetny do brwi, długo rozglądałam się za zamiennikiem i w końcu stwierdziłam, że po co szukać skoro można kupić ten?
                                         
Zakupy w second-handzie, nie całe ale ich najładniejsza część:
 - Przypinka Kłapouchy - Cena: 2zł - Był taki smutny, że nie mogłam go tam zostawić samego ;)
- Spinki - Cena: 1zł za wszystkie :) Jako, że zdecydowałam się zapuszczać włosy to muszę je jakoś ujarzmiać a wszystkie plastikowe klamerki wymiękają po tygodniu ;)
                                                                       
Zakupy specjalne:
- Calaya Francuska glinka czerwona Illite 1kg - Cena 60,30zł z wysyłką. Moja twarz od jakiegoś czasu wołała o pomstę do nieba więc postanowiłam na to wołanie odpowiedzieć. Efekty jej działania widać od pierwszego użycia :)
- Fruttini Lime Mint Cooling Body Spray - Cena 14,99zł. Ładnie pachnie i chłodzi. Super sprawa na lato :)
                                       
To już wszystkie moje ciekawe zakupy lipca :)
W sumie na kosmetyki wydałam 186,54zł - czyli nawet w normie a zakupy takie duże ;)
                                       
Jak tam Wasze zakupy w lipcu?
Poszaleliście czy oszczędzacie?

26 komentarzy:

  1. Czekam na recenzje szminki w kredce

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej marki VIVO :( Skąd, co, jak i gdzie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Anglii, promocja -50%, zamówienie zbiorowe i przez internet ;)
      A tak serio: to marka z GB, podobno młodsza siostra MUA, kosmetyki o świetnej jakości i bardzo niskich cenach. Dobra pigmentacja, dobra trwałość :)

      Usuń
  3. A gdzie można kupic stacjonarnie markę W7?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzle kupuję w Pepco a kolorówka jest podobno w drogeriach Jaśmin ale nie jestem pewna na 100% bo ich nie widziałam.

      Usuń
  4. Spodobały mi się te pigmenty, ale ja nie umiałabym ich używać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako cienie do powiek spisują się świetnie więc myślę, że nie miałabyś problemów z ich obsługą ;)

      Usuń
  5. Dla mnie za duzo zabawy z pigmentami gdy rano się śpieszę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego ja ciągle żyłam w przekonaniu, że glinka przyszła do Ciebie w worku? :P Co tam paletka, pomadka jaka ładna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia ale worek to by była tragedia...
      Pomadka ładna, trwała, dobrze napigmentowana, super się rozprowadza ale zupełnie mi nie pasuje ten kolor... :/

      Usuń
    2. Ze swatchy wynika, że to pomadka stworzona jakby dla mnie :D Mam takie dwie i je ubóstwiam wręcz.

      Usuń
    3. No sama widzisz co straciłaś a ja Cię tak namawiałam na zakupy :P Teraz musisz obejść się smakiem :P

      Usuń
  7. Jestem ciekawa glinki, czerwonej jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest rewelacyjna do skóry wrażliwej i naczynkowej. Świetnie ściąga zaczerwienienia a przy tym rozgramia pryszcze ;)

      Usuń
  8. bardzoooo ciekawi mnie ta chłodząca mgiełka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne rzeczy wybrałaś z VIVO :-) lubię tę szminkę w kredce, choć tak jak Ty spodziewałam się nieco innego koloru :-D jestem ciekawa tych pigmentów z Essence.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już wiem, ze Vivo ma wszystkie fajne rzeczy i nawet trochę żałuję, że nie wzięłam więcej ;)
      Ten pigment ze stałej kolekcji jest świetny. Nadaje się zarówno na powieki jak i jako rozświetlacz. Jak się na niego natkniesz to bierz :)

      Usuń
  10. właśnie płakałam, że tego pędzelka essence nigdzie nie ma! ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, na jesieni mają wprowadzić nową wersję :)

      Usuń
  11. Jakiś czas temu podczas mycia pędzelek z Essence mi się trochę rozcapierzył i do eyelinera się nie nadawał. Ale do brwi jest super :D Ja go używam z duetem cieni do brwi również z Essence :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go w ogóle nie umiem używać do eyelinera i od zawsze stosuję go do brwi :) Dla mnie stanowi idealny duet z cieniami Catrice :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...