niedziela, 15 września 2013

Antyperspiracyjna innowacja

Całkiem niedawno było o chusteczkach a tu już kolejny post o podobnej tematyce. Nie ma się co dziwić bo pudełeczko od Cleanic obfitowało w tego typu produkty ;)
Zapraszam :)
                                             
Cleanic
Dezodorant w chusteczce 2 w 1 z jonami srebra:
Deo FRESH
Deo SOFT
                                                               
OBIETNICE PRODUCENTA:
Chusteczki, o neutralnym zapachu, myją i oczyszczają skórę pach, dłoni czy stóp. Dodatkowo, dzięki innowacyjnej formule z jonami srebra, zapewniają ochronę przed powstawianiem nieprzyjemnego zapachu, a składnik hamujący pocenie zapewnia uczucie komfortu w każdej chwili i w każdym miejscu. Produkt nie zastąpi kąpieli oraz stosowanego codziennie dezodorantu, jest za to idealnym uzupełnieniem w trakcie aktywnego dnia. Poręczne, wygodne opakowanie pozwala na posiadanie chusteczek zawsze pod ręką.
                                                   
SKŁAD:
CZĘŚĆ WSPÓLNA: aqua, aluminium chlorhydrate, cetearyl isononanoate, ceteareth-20, cetearyl alcohol, glyceryl stearate, glycerin, ceteareth-12, cetyl palmitate, dimethicone, isopropyl myristate, diglycerin, allantoin, citric acid, silver citrate, methylchloroisothiazolinone, methylisothiazolinone, magnesium nitrate, magnesium chloride, parfum
FRESH: coumarin
SOFT: linalool, hexyl cinnamal, butylphrnyl methylpropional, benzyl salicylate, hydroxycitronellal, alpha-isomethyl ionone, limonene, geraniol, citronellol
                                  
 POJEMNOŚĆ: 12sztuk
DOSTĘPNOŚĆ: Drogerie, internet.
 CENA: 3,99zł
                                               
MOJE WRAŻENIA:
Chusteczki pachną przyjemnie i trochę perfumeryjnie. FRESH to zapach czystości i mydła w łagodnej wersji, natomiast SOFT pachnie kwiatowo i przypomina mi jakąś EDT, prawdopodobnie z Avon ale niestety nie jestem w stanie sobie przypomnieć którą ;) Obie wersje mają biały kolor a płyn, którymi są nasączone jest bezbarwny. Chusteczki wykonane są porządnie, w trakcie użytkowania nie sprawiają problemów, nie rwą się, nie rozwarstwiają, nie pozostawiają też farfocli ani meszków. Poziom nasycenia płynem także nie pozostawia nic do życzenia - są odpowiednio wilgotne - wszystkie jednakowo, nie za suche ani nie za mokre.
Tak jak to zwykle jest w przypadku tego typu produktów liczba sztuk ściśle określa wydajność. Na szczęście chusteczki są na tyle duże i dobrze nasączone, że jedna sztuka to nawet aż za dość na jedną aplikację na obie pachy.
                                            
Jako, że nie mam problemów z potliwością używam ich jedynie pod pachy. Testowałam je zarówno do odświeżania w ciągu dnia lub przed wyjściem oraz na wyjazdach jako normalny antyperspirant. Poprzeczkę postawiłam im całkiem wysoko, gdyż we wszystkie dni kiedy po nie sięgałam panował upał albo było bardzo ciepło - no cóż, nie ma łatwo ;)
Przy stosowaniu chusteczek jako wspomagaczy przy odświeżaniu sprawdzają się rewelacyjnie. Usuwają resztki poprzedniego antyperspirantu i potu, odświeżają, osuszają skórę oraz nadają jej delikatny przyjemny zapach. Dzięki właściwościom antyperspiracyjnym pomagają zachować świeżość przez długi czas bez względu na to co robiłam.
Na wyjazdach postanowiłam przetestować chusteczki w bardziej standardowy sposób więc odpuściłam sobie pakowanie antyperspirantu i pozostałam jedynie przy nich. W bardzo ciepły dzień przy całkiem sporym wysiłku fizycznym spisały się świetnie. Przez koło 14 godzin od nałożenia do zmycia pachy były czyste i suche. Zapach utrzymywał się krócej i przed kąpielą czułam już zapach potu jednak dopiero wtedy, gdy się rozebrałam i specjalnie wąchałam pachę. W ubraniu problem był niezauważalny.
Szczególną uwagę należy zwrócić na fakt, że chusteczki pomimo silnego działania antyperspiracyjnego nie brudzą ubrań i nie powodują ich przebarwiania (możliwe, że to dzięki błyskawicznemu wysychaniu płynu na skórze). Zapobiegają również takiemu samemu działaniu potu.
                                                     
Opakowanie tak jak u większości takich produktów stanowi foliowa torebka. Jest ona szczelna, dzięki czemu zachowuje odpowiednią wilgotność chusteczek a jednocześnie zmniejsza swoją objętość w trakcie zużywania zawartości więc sprawdzi się idealnie w podróży.
                                                        
Podsumowując: Świetny produkt ułatwiający zachowanie świeżości, ładnego zapachu oraz pewności siebie nawet w ciężkich warunkach poza domem. Nie wiem jak zapatrują się na nie w samolotach ale myślę, że nie powinno być z nimi problemu (jeżeli się mylę to wyprowadźcie mnie z błędu). Dodatkowym ich atutem jest niska cena i bezproblemowa dostępność. Polecam :) 
                                                                    
EDIT: W samolotach chusteczki są traktowane jako ciało stałe więc nie ma najmniejszego problemu z wniesieniem ich na pokład w bagażu podręcznym :)
                              
Produkty dostałam od firmy Cleanic w ramach współpracy jednak nie miało to wpływu na moją ocenę.

9 komentarzy:

  1. O proszę, jestem bardzo zaskoczona ich działaniem :) Dobrze mieć w torebce takie cudo, nigdy nie wiadomo kiedy może się przydać ;) Pomimo tego, iż w roli klasycznego antyperspirantu spisują się bardzo dobrze, to nie widzę ich w codziennej pielęgnacji w zwykły dzień, no chyba, że ktoś ma jakieś fanaberie ;) Szkoda, że nie da ich się wyjąć, przeciąć na pół i z powrotem włożyć do opakowania. Byłoby chyba bardziej ekonomicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam bardzo pozytywnie zaskoczona ich działaniem bo nie spodziewałam się, że będą aż tak dobre. Tak samo uważam, że będą idealne w torebce zwłaszcza jeżeli ktoś ma problemy z potliwością albo w sytuacjach stresowych wilgotnieją mu dłonie. Wtedy będą jak znalazł bo dają natychmiastowy efekt. Do używania na co dzień są jednak trochę za drogie. Ależ oczywiście, że można je wyjąć, rozciąć i połowę zużyć a drugą schować tylko komu by się chciało to robić? ;)

      Usuń
  2. mam obie wersje, ale czekają na wykorzystanie swój debiut

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czym prędzej testuj bo w zimie Ci się chyba nie przydadzą ;)

      Usuń
  3. Kupiłam po przeczytaniu wielu pozytywnych opinii i sprawdzają się bardzo dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Deo soft używam i lubię :) z czystym sercem polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...