sobota, 20 sierpnia 2011

Defence, Heat Defence...

Dove
Repair Therapy
Heat Defense
odżywka
chroni przed zniszczeniami powodowanymi wysoką temperaturą
zaawansowana pielęgnacja i odbudowa dla pięknych włosów
ochrona do 200 st. C

OBIETNICE PRODUCENTA i SKŁAD:

MOJE WRAŻENIA:
ZAPACH: Chemiczny ale bardzo słodki.
KONSYSTENCJA: Gęsta. Gęściejsza niż typowe odżywki -coś na pograniczu odżywki i maski do włosów.
OBIETNICE PRODUCENTA: Spełnione. Czy chroni nie wiem ale na pewno pokrywa włosy obiecaną warstwą co jest wyczuwalne po ich dotknięciu. Włosy są śliskie i sypkie. Bardzo łatwo je rozczesać.
WYDAJNOŚĆ: Duża - trzeba nałożyć minimalną niezbędną ilość bo łatwo przedobrzyć.
SKUTKI UBOCZNE: Obciąża włosy, sprawia, że są oklapnięte i szybciej się przetłuszczają a im częściej używałam tej odżywki tym było gorzej. Może i chroni włosy przy suszeniu ale gra jest nie warta świeczki.
OPAKOWANIE: Podłużna,zwężająca się ku górze butla z praktycznym korkiem stawiana na zatyczce. Plastik nie jest przezroczysty ale pod światło widać ile kosmetyku jeszcze zostało. Łatwo się wyciska bo tworzywo jest odpowiednio miękkie ale bez problemu możemy kontrolować wydobywaną ilość.
POJEMNOŚĆ: 200ml
DOSTĘPNOŚĆ: drogerie, internet
CENA: około 8zł ale w promocjach taniej
OCENA: 3/6
 
Podsumowując: Odzywkę kupiła moja teściowa ale nie przypadła jej do gustu (zbytnio obciążała jej włosy) a jako, że ja właśnie przymierzałam się do jej kupna to przejęłam już napoczęte opakowanie. Na początku byłam zadowolona ale potem zaczął strasznie obciążać mi włosy. Teraz stosuję ją raz w tygodniu jako maskę bo inaczej się nie da. Na pewno nie powtórzę zakupu. Może jednak sprawdzi się u osób, które do stylizacji używają więcej urządzeń emitujących ciepło niż tylko suszarka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...