niedziela, 14 sierpnia 2011

Eveline Aksamitne Dłonie

Eveline 
Aksamitne Dłonie
wygładzająco-nawilżający
eliksir do rąk i paznokci

OBIETNICE PRODUCENTA i SKŁAD:

MOJE WRAŻENIA:
ZAPACH: Chemiczny - przypomina mi zapach suszonych pomidorów w zalewie. Nie podoba mi się.
KONSYSTENCJA: Lekka i trochę wodnista. Krem jest rzadki i bardzo szybko się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy.
OBIETNICE PRODUCENTA: Nie za bardzo - jeżeli dłonie są w dobrej kondycji to w takiej zostaną ale przesuszonym nie pomoże. Co prawda zostawia lekki film ale zmywa się on przy pierwszym kontakcie z wilgocią więc na pewno nie chroni przed warunkami zewnętrznymi.
WYDAJNOŚĆ: Słaba. Bardzo szybko się wchłania i trzeba go dużo nakładać, żeby osiągnąć pożądany efekt.
SKUTKI UBOCZNE: Brak.
OPAKOWANIE: Wąska tuba z praktycznym korkiem. Standardowa dla kremów.
POJEMNOŚĆ: 100ml + 25%gratis czyli 125ml
DOSTĘPNOŚĆ: drogerie, internet
CENA: Około 7zł, w promocji taniej.
OCENA: 3/6
Podsumowując: OK do stosowania w ciągu dnia i w pracy bo szybko się wchłania i nie zostawia tłustej warstwy. Na noc jest za lekki. Nie odżywia skórek wokół paznokci i nie zregeneruje przesuszonych dłoni. Na prawdę nie rozumiem skąd te nagrody...

2 komentarze:

  1. już sam zapach mnie nie zachęca

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze wiedzieć, bo wiele razy zastanawiałam się nad tym kremem, ale po Twojej recenzji zdecydowałam, że chyba poszukam czegoś innego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...