sobota, 6 sierpnia 2011

Ziaja Tin Tin Krem antybakteryjny

Ziaja
Tin Tin
Krem Antybakteryjny
Cera trądzikowa i przetłuszczająca się

OBIETNICE PRODUCENTA i SKŁAD:

MOJE WRAŻENIA:
ZAPACH: Chemiczny, niezbyt przyjemny.
KONSYSTENCJA: Lekka żelowo-kremowa, trochę tłustawa. Łatwo się rozprowadza i całkiem nie źle wchłania.
OBIETNICE PRODUCENTA: Niestety ale na każdy punk obiecanego działania mogę odpowiedzieć NIE albo NIE DO KOŃCA.
WYDAJNOŚĆ: Przy stosowaniu raz na dzień bez rewelacji.
SKUTKI UBOCZNE: Mam wrażenie, że odkąd go stosuję na mojej twarzy częściej pojawiają się wypryski a buzia bardziej się przetłuszcza.
OPAKOWANIE: Plastikowa tubka stawiana na zatyczce.
POJEMNOŚĆ: 60ml
DOSTĘPNOŚĆ: drogerie
CENA: Około 8zł
OCENA: 3/6
 
Podsumowując: Kupiłam go do szkoły aby mieć czym posmarować buzię między makijażami i przy tym się sprawdza ale obietnic producenta nie spełnia i jeżeli ktoś chce go stosować w takim celu w jakim go wypróbowano to nie polecam.

5 komentarzy:

  1. Dlaczego dodajesz tyle postów na raz??

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam z tej serii maseczkę i też nie była zbyt ciekawa:( Także nie polecam

    OdpowiedzUsuń
  3. @Kinga - Bo w tygodniu mam staż, wieczorami się uczę (na staż) a w weekendy też różnie bywa więc jak mam czas to piszę dużo, żeby moi czytelnicy nie byli zawiedzeni.

    @Paulina - A ja mam maseczkę i jestem z niej zadowolona. Właściwie wszystkie kosmetyki z tej serii przypadły mi do gustu poza tym kremem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś chyba nawet chciałam kupić ten produkt, ale mimo wszystko jakoś mnie nie przekonał ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten kremik i jestem z niego nawet zadowolona

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...