niedziela, 14 sierpnia 2011

Lawendowy krem do stóp z Yves Rocher

Yves Rocher
Beaute des Pieds
Krem intensywnie odżywiający do suchych stóp

OBIETNICE PRODUCENTA i SKŁAD:

MOJE WRAŻENIA:
ZAPACH: Lawendowy ale nie dusząco słodki tylko taki gorzkawy. To pierwszy lawendowy produkt (poza lawendowym olejkiem z Australii), którego zapach mi się podoba. Mogłabym go wąchać non stop - jest cudowny:)
KONSYSTENCJA: Gęsta, kremowa ale pod wpływem ciepła ciała topnieje i bardzo łatwo się rozprowadza.
OBIETNICE PRODUCENTA: No cóż... Nie mogę powiedzieć, że nie są spełnione bo to by było wierutne kłamstwo jednak moje piety są bardzo wymagające i ten krem im nie wystarcza. Jednak poza piętami stopy są gładkie odżywione i miękkie. Na dodatek ładnie pachną;)
WYDAJNOŚĆ: Średnia - nie ma rewelacji ale też tubka jest mała.
SKUTKI UBOCZNE: Niedostateczne nawilżenie pięt.
OPAKOWANIE: Mała, miękka tubka z praktycznym korkiem.
POJEMNOŚĆ: 50ml
DOSTĘPNOŚĆ: sklepy YR, internet
CENA: 29zł ale w promocji można nawet kupić o 50% taniej
OCENA: 4/6
Podsumowując: Jest to już drugie opakowanie tego kremu jakie zużywam więc jestem na 100% pewna, że ten krem nie radzi sobie z moimi stopami. Niestety wszystkie kobiety w mojej rodzinie mają twarde pięty ze skłonnością do pękania, i mało który krem sobie z tym radzi. Sam krem nie jest zły i jeżeli ktoś nie ma takich problemów jak ja a potrzebuje nawilżenia to ten krem będzie dla niego idealny. Ja puki co wracam do kremu Ziaji na pękającą skórę pięt bo on się u mnie najlepiej sprawdził.

1 komentarz:

  1. Spróbuj kremu na pekajace piety Feet Up Advanced z Oriflame. Jest swietny i pomaga ale tylko przy regularnym stosowaniu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...