niedziela, 7 sierpnia 2011

Joanna Styling Żel

Joanna
Styling effect
Żel do układani włosów
bardzo mocny

OBIETNICE PRODUCENTA:
SKŁAD:

MOJE WRAŻENIA:
ZAPACH: Cytrusowo-chemiczny, taki męski - przypomina mi męską Pumę albo Adidasa.
KONSYSTENCJA: Zelowa dosyć gęsta.
OBIETNICE PRODUCENTA: Spełnione ale im krótsze włosy tym lepsze i bardziej widoczne jego działanie. Ja obecnie używam go tak jak zazwyczaj używa się pianki aby nadać włosom objętości. Po jego zastosowaniu włosy są gładkie, utrwalone i miłe w dotyku.
WYDAJNOŚĆ: Bardzo duża używam codziennie i nie mogę skończyć.
SKUTKI UBOCZNE: Brak. Nie skleja włosów i nie robi ich lepkimi. Nie wysusza końcówek ani nie niszczy włosów.
OPAKOWANIE: Standardowa czarna tuba z praktycznym korkiem. Plastik jest odpowiednio giętki więc łatwo wycisnąć produkt. Szkoda tylko, że opakowanie nie jest przezroczyste i nie widac ile jeszcze produktu zostało.
POJEMNOŚĆ: 150g
DOSTĘPNOŚĆ: drogerie, internet
CENA: Nie pamiętam. Chyba około 15zł.
OCENA: 4/6

1 komentarz:

  1. Od jakiegoś czasu używam tylko żeli Joanny i również jestem z nich zadowolona. Ostatnio kupiłam brylantynę w żelu tejże firmy i przy moich , króciutkich włosach sprawdza się znakomicie.
    Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie,
    hija

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...