sobota, 6 sierpnia 2011

Yves Rocher Sebo Specyfic Krem Zwężający Pory

Yves Rocher
Sebo Specyfic
Krem Zwężający Pory
Moc Roślinnego Świata

OBIETNICE PRODUCENTA:
SKŁAD:

MOJE WRAŻENIA:
ZAPACH: Roślinny ale też trochę chemiczny. Średnio przyjemny ale po nałożeniu kremu na twarz szybko znika więc nie przeszkadza.
KONSYSTENCJA: Lekka żelowo-kremowa. Łatwo się rozprowadza i bardzo szybko wchłania.
OBIETNICE PRODUCENTA: Spełnione choć co do zwężenia porów nie spodziewajmy się cudów - nasza buzia na pewno nie stanie się gładka jak pupa niemowlaka. Krem jest idealny pod makijaż, nie pozostawia filmu, matuje na bardzo długo.
WYDAJNOŚĆ: Duża - przy stosowaniu raz na dzień ledwo daję radę go zużyć w przeciągu tych sześciu miesięcy przydatności do użycia.
SKUTKI UBOCZNE: Nałożony zbyt grubą warstwą może się rolować przy pocieraniu albo przy rozprowadzaniu podkładu.
OPAKOWANIE: Szklany słoiczek z plastikową nakrętką - trochę ciężko wydobyć z niego resztki pod koniec ale daje radę;)
POJEMNOŚĆ: 50ml
DOSTĘPNOŚĆ: sklepy Yves Rocher, www.yvesrocher.com.pl, Allegro
CENA: Około 50zł, w promocji taniej.
OCENA: 5,5/6
 
Podsumowując: Jest to jeden z moich ulubionych kremów. Obecnie mam drugie albo trzecie opakowanie i już zakupiłam zapas.

2 komentarze:

  1. 50zl? Nie dalabym chyba.

    OdpowiedzUsuń
  2. YR ma różne promocje, zwłaszcza dla stałych klientów więc często można go kupić taniej a ja się już przekonałam, że jest wart swojej ceny więc się nie waham przy zakupie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...