niedziela, 14 sierpnia 2011

Krem regenerujący popękane pięty Scholl

To już ostatnia recenzja na dziś. Mam nadzieję, że Was nie zamęczyłam i nie zanudziłam a to co napisałam jest dla Was interesujące:)
 
Scholl
Krem regenerujący popękane pięty
Złuszcza i wygładza szorstką suchą i popękaną skórę pięt

OBIETNICE PRODUCENTA i SKŁAD:

MOJE WRAŻENIA:
ZAPACH: Brak.
KONSYSTENCJA: Bardzo gęsta, kremowa.
OBIETNICE PRODUCENTA: Jak na mnie spełnione w połowie. Tej mniej ważnej połowie... Co prawda stosuję go raz dziennie, a nie dwa tak jak każe opakowanie, ale i tak moje pięty nie są gładkie chociaż używam go już ponad 3 tygodnie (opakowanie obiecuje 7dni) a tym bardziej efekty nie były widoczne po 3 dniach.
WYDAJNOŚĆ: Średnia - nie ma rewelacji. Chociaż używam go tylko na pięty to i tak go szybko ubywa w tubce.
SKUTKI UBOCZNE: Niedostateczne nawilżenie pięt.
OPAKOWANIE: Mała, miękka tubka z praktycznym korkiem. Nieprzezroczysta i nie widać ile jeszcze kremu zostało.
POJEMNOŚĆ: 60ml
DOSTĘPNOŚĆ: drogerie, internet
CENA: około 20zł ale w promocjach taniej
OCENA: 2,5/6
 
Podsumowując: Surowo go oceniłam ale to dlatego, że jest to dość drogi, ukierunkowany krem i mam prawo czegoś od niego wymagać. Dla mnie nie spełnia obietnic więc na pewno nie kupię go ponownie.

4 komentarze:

  1. tez ostatnio recenzowałam ten krem i nie sprzwdził się;/

    OdpowiedzUsuń
  2. A jaki krem do stóp byś poleciła?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak do tej pory najlepiej sprawdził się u mnie Ziaja na pękającą skórę pięt. Co prawda cudów nie robi ale działa przy systematycznym stosowaniu a do tego jest tani i wydajny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki. Mnie jakoś produkty Ziaji do pielęgnacji stóp średnio podchodzą...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...